Djeca, kao i odrasli, zadržavaju pažnju na onome što ih zanima i što uistinu vole raditi, pa tako nije čudno što su istraživači Sveučilišta Cardiff došli na jednu sjajnu ideju.
Naime, ovi istraživači otkrili su da su djeca s autističnim osobinama pokazala povećanu moždanu aktivnost koja je usko povezana sa stupnjem socijalizacije u vrijeme upuštanja u razgovore tijekom igre lutkama, prenosi The sun.
Igrom do boljih rezultata
"Možemo zaključiti kako je razgovor s djecom tijekom igre lutkama bio jedinstven put do društvenog razvoja za ovu djecu", ponosno su izjavili.
Ona djeca koja su neurotipična, detaljnije su raspravljala o mislima i osjećajima lutaka što je već samo po sebi veliki pomak.
"Otkrića pokazuju da sva djeca, čak i ona koja pokazuju neurodivergentne osobine koje se obično povezuju s autizmom, mogu koristiti igru lutkama kao alat za uvježbavanje društvenih scenarija i razvijanje društvenih vještina, poput empatije."
Ali, što je to zapravo autizam?
Autizam bi se mogao opisati tako da je ljudima otežana komunikacija s drugima ili će naprosto imati problema s razumijevanjem drugih ljudi i njihovih osjećaja.
Jaka svjetla i glasna buka mogu biti stresni ili neugodni, a nepoznate situacije i društveni događaji mogu uzrokovati da se autistične osobe osjećaju tjeskobno ili uzrujano.
Istraživanje je provedeno u suradnji s Walesovim centrom za istraživanje autizma.
„Studija potvrđuje koliko je važno da priznamo i cijenimo neuroraznolikost.
Otvorenost prema drugačijim pristupima
"Prepoznavanje i vrednovanje različitih načina na koje dječji mozgovi rade i pristup društvenom razvoju na način koji je uključiv i prihvatljiv za svu djecu, bez obzira na njihovu neurodivergenciju.
Prihvaćanjem svih načina na koje se djeca odluče igrati, možemo stvoriti inkluzivnije i poticajnije okruženje za njihov razvoj", izjavila je Direktorica centra dr. Catherine Jones.
POGLEDAJTE VIDEO: Svećenik koji ne voli djecu. Odbio, pa stručnjak za autizam još i objasnio, koji su crkveni obredi djeci s autizmom prilični, a koji nisu.