Poslovni pravopis /

Pravilno pisanje dopisa i dopisna komunikacija u poslu

Image
Foto: www.pixabay.com

Danas je komunikacija jedan od najvažnijih elemenata u svakodnevnom poslovanju pa tako i pravilno pisanje dopisa ima svoja pravila, a mora biti jednostavna i razumljiva

8.11.2018.
7:40
www.pixabay.com
VOYO logo

Pravilno pisanje dopisa mora biti jednostavno i razumljivo te učinkovito.

Zanima li vas kako napisati dopis, bez obzira kome šaljete i u koju svrhu postupak je isti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ako primjerice sastavljate poslovni dopis tada ga možete pisati na memorandumu na kojem su podaci o pošiljatelju.

Pravilno pisanje dopisa sastoji se od bitnih dijelova koji čine njegovu strukturu:
- zaglavlje
- adresa primatelja 
- broj, mjesto i nadnevak
- predmet
- sadržaj 
- pozdrav
- potpis

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Pravilno pisanje dopisa sastoji se od sporednih dijelova kao što su:
- oslovljavanje
- prilozi
- oznaka načina otpreme
- raspored i broj kopija

Adresa primatelja se u domaćem prometu sastoji od:
   a) tvrtke
   b) predmeta poslovanja ili djelatnosti
   c) ulice i kućnog broja
   d) poštanskog broja i mjesta

U slučajevima kada je dopis namijenjen određenoj osobi to se u pravilnom pisanju dopisa i naznačuje.
Pa tako  praksi imamo 3 slučaja posebnog naznačivanja, koji glase:
  - na pozornost – n/p
  - za gosp. ili na ruke – n/r
  - povjerljivo – pov.

Pravilno pisanje dopisa nalaže pozdrav, a uobičajeni pozdravi su:
   * S poštovanjem
   * S osobitim poštovanjem
   * Od srca vas pozdravljamo
   * Pozdravljamo vas
   * Primite naše srdačne pozdrave
   * Uz srdačan pozdrav

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo