Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Poslovni pravopis /

Pravilno pisanje dopisa i dopisna komunikacija u poslu

Danas je komunikacija jedan od najvažnijih elemenata u svakodnevnom poslovanju pa tako i pravilno pisanje dopisa ima svoja pravila, a mora biti jednostavna i razumljiva

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Pravilno pisanje dopisa mora biti jednostavno i razumljivo te učinkovito.

Zanima li vas kako napisati dopis, bez obzira kome šaljete i u koju svrhu postupak je isti.

Ako primjerice sastavljate poslovni dopis tada ga možete pisati na memorandumu na kojem su podaci o pošiljatelju.

Pravilno pisanje dopisa sastoji se od bitnih dijelova koji čine njegovu strukturu: - zaglavlje - adresa primatelja  - broj, mjesto i nadnevak - predmet - sadržaj  - pozdrav - potpis

Pravilno pisanje dopisa sastoji se od sporednih dijelova kao što su: - oslovljavanje - prilozi - oznaka načina otpreme - raspored i broj kopija

Adresa primatelja se u domaćem prometu sastoji od:    a) tvrtke    b) predmeta poslovanja ili djelatnosti    c) ulice i kućnog broja    d) poštanskog broja i mjesta

U slučajevima kada je dopis namijenjen određenoj osobi to se u pravilnom pisanju dopisa i naznačuje. Pa tako  praksi imamo 3 slučaja posebnog naznačivanja, koji glase:   - na pozornost – n/p   - za gosp. ili na ruke – n/r   - povjerljivo – pov.

Pravilno pisanje dopisa nalaže pozdrav, a uobičajeni pozdravi su:    * S poštovanjem    * S osobitim poštovanjem    * Od srca vas pozdravljamo    * Pozdravljamo vas    * Primite naše srdačne pozdrave    * Uz srdačan pozdrav

Čitaj, prati i komen tiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike