Pisanje poslovnog maila i poznavanje nekih elektroničkih zakona.
Danas su poslovni ljudi skloni koristiti pisanje poslovnog maila za svaku vrstu poslovnog komuniciranja, što baš i nije dobro.
Pisanje mailova skriva više načina kojima se možete obratiti primatelju elektroničke pošte.
Znajte da će svaki primatelj prvo provjeriti tko je poslao mail pa stoga u kućici “od” neka prvo piše vaše ime, a potom tvrtka koju zastupate.
Pisanje poslovnog maila uvijek ima svoja opća pravila kojih se treba pridržavati.
Pripazite da ime primatelja uvijek bude ispravno napisano.
Pisanje poslovnog maila podrazumijeva poznavanje nekih
elektroničkih zakona.
Kod pisanja poslovnog maila vrlo je važno
pogoditi pravi ton, a on treba biti neutralan, bez
pompoznih riječi i rečeničnih sklopova i nikako ne smijete
koristiti i suviše neformalan i kolokvijalan jezik. U pisanju
posebno važnog poslovnog maila treba paziti na svaku nijansu u
izražavanju.
Opredijelite se za oblik pisma koji vam se čini najpreglednijim i
najpraktičnijim, bilo da je riječ o tzv. blok formi ili
oblikovanju s uvlakama. Naravno, raznim grafičkim detaljima
možete naglasiti važne dijelove teksta. To je moguće
podcrtavanjem, korištenjem velikih slova i sl.
Najvažniji, središnji dio teksta je PORUKA, odnosno bit pisma.
Osobito ovaj dio mora uvijek biti izražen jasnom i nedvosmislenom
formulacijom.
Kratke rečenice i jednostavnije interpunkcije, točka i zarez, olakšavaju čitanje. Bitno je da vaše pisanje poslovnog maila bude iskreno, točno, jezgrovito, jasno, te pisano standardnim jezikom.
Ako ste mail počeli s pozdravom, onda se preporučuje i završiti ga s nečim, a obavezno ga zaključite svojim e-potpisom.
Čitaj, prati i komen tiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!
403 Forbidden