Izrada dokumenata / Naučite kako napraviti letak u Wordu i uštedite vrijeme

Image
Foto: Thinkstock

Većina korisnika Office paketa i dalje ne zna kako napraviti letak u Wordu, a mnogi niti ne znaju za tu opciju. Naučite kako izraditi letak i uštedite vrijeme

28.10.2018.
10:48
Thinkstock
VOYO logo

Word sadrži niz 'skrivenih' opcija za koje mnogi od nas ne znaju. Jedna od njih je i izrada letaka odnosno brošure uz pomoć kojeg možemo uštediti vrijeme, a i puno profesionalnije predstaviti našu ponudu. 

Odgovor na pitanje kako napraviti letak u Wordu ne može biti jednostavniji - Word vam nudi već napravljene 'šablone'  sa svim elementima koje možete prilagoditi sebi. Međutim, niste ograničeni na automatske letke. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako napraviti Word letak?

U Wordu odaberite izbornik File i slijedite opciju New. Pojavit će vam se ocija Publications na kojoj morate odabrati Brochure. Tada će vam Word izbaciti gotov letak sa svim gotovim elementima. 

Kako napraviti Word letak prilagođen vama? Ništa lakše! Jednostavno odaberite ponuđenu grafiku te slijedite opciju Insert pa Picture. Ponudit će vam se da odaberete vlastitu slike, a na isti način možete ubacivati nove Clipartove ili natpise. Uvijek spremite svoj letak prije zatvaranja dokumenta ili novih promjena kako ne bi izgubili svoj rad.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!​​

https://www.krstarica.com/pixelstats/16142/?t=1540719822.4984
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo