Svaki YouTube kanal ima jedinstveni ID korisnika i ID kanala. Oni služe kao reference kanala u određenim aplikacijama i uslugama bez kojih ni vaš YouTube profil ne bi funkcionirao.
YouTube je vodeća svjetska video platforma s preko milijardu korisnika i stotinu milijuna sati pregleda dnevno, koja je omogućila svakome s pristupom internetu da ima svoj YouTube profil na kojem može predstaviti svoje video uratke cijelom svijetu.
Odredite tematiku svog kanala, vodeći se onime u čemu ste dobri.
Ako ste stručni u nekom području, pričajte o njemu, ako ste
duhoviti i smatrate da možete tako zabaviti ljude, orijentirajte
se ka tome.
Nastojte redovito objavljivati svoje uratke i držati se nekog
rasporeda, na primjer jednom tjedno objavite video. Ljudi postaju
pretplatnici na neki od kanala upravo kako bi na vrijeme vidjeli
idući video.
Osim generalnih savjeta vezanih uz same koncepte video snimaka,
postoje i tehnički „trikovi“ koji vam mogu pomoći. da se vaš
YouTube profil proširi.
Koristite Google AdWords kako biste otkrili što ljudi pretražuju
te prilagodite temu otkrivenome.
Obratite pozornost na grafičke elemente vašeg kanala, podlogu, ikonu i sve ostale elemente. Oni su prvi vizualni element na koji će svi postojeći i novi pretplatnici naići gledajući vaš YouTube profil