Prilikom izrade seminarskog, završnom i diplomskog rada potrebno je napraviti sadržaj. S obzirom na to što rad bez sadržaja nije potpun, donosimo vam savjete kako napraviti sadržaj u Wordu.
Prilikom pisanja seminarskih, završnih i diplomskih radova potrebno je napraviti i sadržaj tog rada. Sadržaj je bitan dio gotovo svakog važnijeg dokumenta, knjiga ili pisanog rada. Prvenstveno pomaže da se osoba koja čita lakše i brže snađe, sazna gdje se što nalazi te gdje isto pronaći.
No, kako napraviti sadržaj u Wordu? Dobra je stvar ta što Word nudi automatsku izradu sadržaja koja je mnogo jednostavnija i brža od ručne izrade. Naime, kod ručne izrade sadržaja u dokumentima mogu se javiti mnogi problemi. Dogodit će se da broj točkica neće biti svugdje jednak, sadržaj neće biti obostrano poravnat ili pak će doći do problema s određivanjem brojeva stranica.
Da biste izbjegli te nepotrebne probleme koji će vam samo oduzeti dragocjeno vrijeme i živce, postoji automatska izrada Word sadržaja koja će vam u tome pomoći.
Najprije je potrebno označiti svaki naslov i podnaslov te za svaki odabrati određeni stil. To znači da glavni naslov morate označiti s Heading 1 (naslov 1), podnaslove s Heading 2 (naslov 2) i tako dalje. Nakon odabira stila, Word će automatski promijeniti boju, izgled i font naslova i/ili podnaslova.
Sljedeći korak je da odete na stranicu gdje želite da vam sadržaj stoji. Odaberite rubriku Reference, a zatim umetnite tablicu sadržaja. Zahvaljujući naslovima i podnaslovnima koje ste označili, Word će automatski napraviti sadržaj s numeriranim stranicama.