'ULJEPŠAJTE IM BOŽIĆ KOJI PROVODE BEZ OBITELJI': / Štićenici zagrebačkog doma za starije uputili apel koji je dirnuo Hrvatsku

Image
Foto: Facebook

Oni ovu zdravstvenu krizu proživljavaju dublje nego mi ostali i zato imaju samo jednu želju za nadolazeće blagdane

8.12.2020.
19:53
Facebook
VOYO logo

Zagrebački Obiteljski dom za starije i nemoćne "Noni" na Facebooku je objavio dirljiv apel koji je dirnuo cijelu Hrvatsku. Vlasnici Doma dosjetili su se kako ove godine uljepšati Božić svojim štićenicima i ubaližiti im neizvjesnost koju oni, zbog zabrane posjeta, osjećaju još mnogo više nego mi ostali.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Žele samo - pismo

"Božić je vrijeme darivanja u kojem prevladavaju osjećaji iščekivanja, nade i čežnje. Naši korisnici prilagodili su se ovim novim izazovnim vremenima, ali pridržavanje epidemioloških mjera ne znači da nisu u mogućnosti upoznati nove prijatelje!", stoji u novoj objavi na službenoj stranici Doma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
TUŽAN OGLAS USAMLJENOG UDOVCA RASPLAKAO SVIJET: /

'Živim kao proklet u mučnoj tišini. Samo želim prijatelja...'

Image
TUŽAN OGLAS USAMLJENOG UDOVCA RASPLAKAO SVIJET: /

'Živim kao proklet u mučnoj tišini. Samo želim prijatelja...'

"Zato molimo sve naše pratitelje, ali i vaše mame, tate, bake, djedove, sinove i kćeri, ma recite svima koje poznajete - da nam pošalju pismo! Naši korisnici rekli su vam ponešto o sebi, a ako ste s nekim pronašli zajedničku temu, možete pisati: o toj temi, o sebi, o božićnom ugođaju u vašoj kući, pitati ih kako oni provode Božić u našem domu i obavezno pišite motivirajuće riječi i lijepe želje", piše u nastavku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Objavu dijele svi

"Ako niste inspirirani o čemu pisati, pošaljite nam neki crtež ili božićnu čestitku od vaše obitelji za našu malu obitelj", zaključili su vlasnici "Nonija" u svojoj predivnoj objavi te zamolili korisnike Facebooka da je podijele "kako bi dotakli što veći broj ljudi i proširili božićni duh".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Objava je u nekoliko dana prikupila više od 2600 lajkova i postala apsolutni hit - podijelilo ju je gotovo 2000 ljudi! Dirnuti Hrvati u komentarima poručuju da je ova ideja "prekrasna", "predivna" i "fenomenalna" te da se vesele sudjelovanju u akciji koja će starijima i nemoćnima vratiti osmijeh na lice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo