STARO NORMALNO NEKIMA NIJE OPCIJA / Sve više ljudi daje otkaze jer se ne žele odreći rada od kuće

Image
Foto: Shutterstock

Iako se život polako vraća na 'staro normalno', ne žele se svi vratiti na svoja standardna radna mjesta

4.6.2021.
22:04
Shutterstock
VOYO logo

Kako se povećava broj cijepljenih ljudi diljem svijeta, tako i rastu očekivanja da će se život ubrzo vratiti na stanje prije pandemije koronavirusa.

No, nedavna anketa provedena u SAD-u pokazala je kako će poslodavci koji tjeraju osoblje da se vrati u ured vrlo vjerojatno tražiti nove zaposlenike narednih mjeseci. Naime, čak 39 posto anketiranih radije bi dalo otkaz, nego da im se oduzme mogućnost rada od kuće, piše Unilad.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Portia Twidt, stručnjakinja za usklađenost, za Bloomberg je izjavila kako se zaposlila u veljači kada joj je poslodavac obećao rad od kuće, no posljednjih mjeseci osjeća se prevareno jer su šefovi njoj i kolegama naredili da se vrate u urede.

"Oni misle da ne radimo ako nas ne vide. Radi se o igrama moći Baby-boom generacije", smatra ona.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kap koja je prelila čašu za Portiju bila je kada su ju zatražili da dođe u tvrtku zbog petominutnog sastanka. "Prekipjelo mi je", priznala je. U međuvremenu je pronašla drugi posao na kojem je sretna i trajno će raditi od kuće.

Ušteda vremena i novaca

Zaposlenici koji uživaju u fleksibilnosti rada od kuće sve se češće sukobljavaju sa šefovima koji standardno radno mjesto vide kao nešto neophodno za produktivnost i nadzor.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za mnoge ljude pandemija je označila svojevrsno buđenje. Pripadnici generacije Z uglavnom ne žele putovati na posao, a čak 49 posto njih kaže da bi dali otkaz zbog manjka fleksibilnih radnih uvjeta.

Izbjegavanje putovanja do posla bio je glavni razlog kod preferiranja rada od kuće, ali ne radi se samo o uštedi vremena, već i o znatnoj novčanoj uštedi. Naime, studija je procijenila da bi američki ispitanici u prosjeku mogli uštedjeti oko 5000 dolara radom na daljinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ako ste tvrtka koja smatra da će se sve vratiti na staro, možda ste u pravu, ali prilično je riskantno nadati se tome", smatra Anthony Klotz, profesor menadžmenta na sveučilištu A&M u Teksasu.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo