Cc ili „carbon copy“ dodaje sekundarne primatelje u e-poštu. Svi primatelji u odjeljcima "cc" mogu vidjeti kome je e-poruka poslana. Možete odabrati cc određenim ljudima na e-poruku ako su uključeni u projekt, držeći ih u toku. Drugi primjer zašto koristiti Cc i Bcc u mailu bi bilo slanje zahtjeva za godišnji odmor ili slobodno vrijeme nadzorniku i ostalim zaposlenicima bi svi bili svjesni svoje evidencije.
Bcc je skraćenica za "slijepa kopija". Baš kao i Cc, Bcc je način slanja kopija e-pošte drugim ljudima. Razlika između njih je u tome što, iako možete vidjeti popis primatelja kada se koristi Cc, to nije slučaj s Bcc-om. Zove se slijepa kopija jer drugi primatelji neće moći vidjeti da je nekom drugom poslana kopija e-pošte.
Sada kada znate funkcije za Cc i Bcc u mailu, poboljšajte svoj bonton e-pošte tako što ćete ih provesti u praksi. Funkcije Cc i Bcc zapravo su slanje e-pošte s najboljim praksama i značajkama koje biste trebali koristiti ako šaljete osobne e-pošte više od jednog primatelja.