Studija je pokazala da, ako bi se ostajanje doma s djecom računalo kao posao, taj bi posao imao zadovoljnije zaposlenike od bilo koje druge profesije.
Samo je jedno od roditelja koji ostaju doma i brinu za djecu izjavilo kako su nezadovoljni sa svojom ulogom, stupanj nezadovoljstva niži je od polovice onog koji postoji kod javnih službenika i osoba zaposlenih u trgovini.
Marketing i PR stvaraju najmanje sreće
Istraživanje je provedeno za osiguravajuću grupu LV=, a 3.000 ljudi se pitalo jesu li zadovoljni sa svojim životima. Bilježio se postotak onih koji su izjavili kako nisu nesretni životom.
Roditelji koji ostaju kod kuće postigli su 87,2 posto, dok su najmanje sretne osobe koje rade u marketingu, oglašavanju i odnosima s javnošću, a kod kojih je postotak sreće 53.8 posto.
"Domaćice su sretnije od ljudi u bilo kojoj drugoj profesiji, ali one rade duplo više sati", piše u izvještaju o istraživanju.
Već su ranija istraživanja pokazala kako majke koje su ostale doma odgajati djecu vjeruju da su njihovi životi ispunjeniji od onih koje rade. A istraživanje britanske vlade pokazalo je kako bi trećina majki koje rade željele napustiti svoj posao i ostati doma s djecom.
S druge strane, društvo vrši pritisak na žene da se zaposle, a djecu ostave u vrtićima.