KONAČNO NORMALNIH PROPORCIJA: /

Mattel na tržište lansirao visoku, nisku i bujnu Barbie

Image
Foto: YouTube screenshot

Američka tvrtka Mattel predstavila je tri nove verzije svog najpoznatijeg brenda, lutke Barbie, koju već desetljećima kritiziraju zbog nerealnih tjelesnih proporcija.

29.1.2016.
10:33
YouTube screenshot
VOYO logo

Na američkom tržištu tako će se uskoropojaviti tri nova tipa Barbie. Bit će to visoka Barbie, niska i Barbie s oblinama, koja najviše odudara od originala zbog čega je u četvrtak osvanula na naslovnici Timea.

Image
Foto: Mattel

NORMALNA BARBIE: Nakon celulita i strija, sad je dobila i menstruaciju

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
NORMALNA BARBIE: /

Nakon celulita i strija, sad je dobila i menstruaciju

Image
NORMALNA BARBIE: /

Nakon celulita i strija, sad je dobila i menstruaciju

Osim što neće biti savršenih proporcija, nove lutke imati sedam različitih tonova kože, 24 različite frizure i više boja očiju. Uprava Mattela se nada kako će novi oblici tijela "realnije odražavati svijet kakvoga djevojčice uistinu vide oko sebe" i omogućiti im "da lakše pronađu lutku koja im najbolje odgovara".

Image
Foto: Mattel

PRAVA TRENDSETERICA: Barbie ima Instagram profil, kojeg prati milijun ljudi Zlobnici tvrde da su promjene posljedica lošijeg poslovanja Mattela u posljednjih nekoliko godina. Naime, prodaja poznatog brenda u razdoblju od 2012. do 2014. sustavno je padala, a u prvih devet mjeseci prošle godine pala je za 15 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mattel

FOTO: Evo kako bi izgledala Barbie uz prosječnu djevojku (i tko je na tome zaradio milijune)

Želja za poboljšanjem profita ili socijalna osviještenost Mattela, nakon više od pedeset godina rezultirali su realnijim izgledom lutke, dosad pretjerano vitke plavuše neprirodnih tjelesnih proporcija. Reakcije na društvenim mrežama na ove promjene većinom su pozitivne.

Žene koje su nekoć željele biti baš poput Barbie, sada pozdravljaju nesavršenu lutkicu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mnogi će reći da kasnimo, no velikoj tvrtki poput nas treba puno vremena za promjene. Nudeći djevojčicama i njihovim roditeljima širi pogled na pojam ljepote pokazujemo da smo odgovorni", rekla je za Time menadžerica brenda Barbie u Mattelu, Evelyn Mazzocco.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Matell

LJUDSKA BARBIE: Nakon što je stekla slavu izgledajući poput lutke, sada želi pokazati da je samo čovjek Povijesnu linijiu lutke Barbie 1959. kreirala je Amerikanka Ruth Handler, koja je tvrtku Mattel osnovala sa suprugom Elliotom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
bomba
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo