Nova aplikacija mladim će korisnicima omogućiti komunikaciju s prijateljima, slanje fotografija, videozapisa, videopoziva s filterima namijenjenima djeci te slanje prikladnih GIF-ova i naljepnica. Uprava ove društvene mreće obećala je i postavljanje odgovarajuće zaštite kako bi platforma bila sigurna i privatna.
Aplikaciju za djecu instaliraju roditelji koji obavljaju i postavke, a s djetetom moraju biti prijatelji na Facebooku. Djeca se neće pojavljivati u pretraživačima iz sigurnosnih razloga.
Roditelji će morati odobriti prijatelje
Nakon instaliranja aplikacije na telefon ili tablet, roditelji će morati odobriti kontakte svoje djece. Na taj ih način neće moći kontaktirati nepoznate osobe, niti će oni moći komunicirati s nepoznatima, već samo s kontaktima koje dopuštaju roditelji.
"Najvažnija nam je sigurnost djece, kao i da znamo na koji način koriste ovu aplikaciju. Mogućnost da se povežu samo s odobrenim kontaktima vrlo je važna za ovaj životni uzrast", kazala je dizajnerica aplikacije Loredana Crisan.
Djeca neće moći pristupiti Facebook računu svojih roditelja niti će imati vlastiti profil jer po pravilima društvene mreže korisnik mora imati najmanje 13 godina da bi postao njezin član.
Cute little boy playing with a tablet pc on sofa at home
Facebook i Instagram su vam krcati fotografijama djece? To nije pametno, a evo i zašto
Marketinški potez
Tvrtka je izvijestila da će o mladim korisnicima tražiti vrlo malo informacija te da aplikacija neće prikazivati reklame. Imat će i alate za prijavljivanje neprimjerenog sadržaja i opciju blokiranja korisnika.
Tvrtka je na ovoj aplikaciji surađivala s brojnim stručnjacima i s više od 250 online organizacija za sigurnost. Organizirala je i susrete s roditeljima diljem Sjedinjenih Država kako bi se saznalo koje su njihove najveće brige kad njihova djeca koriste tehnologiju.
U priopćenju tvrtke stoji kako je ovo način da djeca ostanu u kontaktu sa svim prijateljima i članovima obitelji na zabavan i kontroliran način.
Potez je i dio Facebookove strategije da poveća broj korisnika na dvije milijarde, odnosno da djecu korisnike navikne na društvenu mrežu kako bi s 13 otvorili vlastiti profil na Facebooku, a ne na Snapchatu ili na nekoj od konkurentskih mreža.