Veliki brendovi obično ne prate mnogo ljudi na društvenim mrežama. Neki ne prate nikoga. KFC prati svega 11 drugih korisnika na Twitteru, od kojih su njih pet, vjerovali ili ne, članice grupe Spice Girls (spice = začin). Ostalih šest su naizmjenični ljudi imena Herb, ili u prijevodu - biljka.
To je prilično zagonetno upućivanje na tajni recept 11 ljekovitih bilja i začina koje KFC dodaje svojoj prženoj piletini. Bilo je samo pitanje vremena kada će netko to primijetiti. I jest! PR-ovac Mike Edgette svoje je otkriće podijelio na Twitteru i sada je postao prilično poznat.
"Tih 11 ljudi? Pet Spajsica i šest ljudi imena Herb. Pet začina i šest biljaka. Trebalo mi je vremena da to shvatim", napisao je. Dosad je njegov tvit podijeljen 322.000 puta, a lajkalo ga je 715.000 korisnika.
Edgette je dobio i posebnu nagradu od KFC-a - uokvirenu sliku njega na leđima vlasnika Colonela Sandersa. Ako ovo možete nazvati marketinškom kampanjom, nevjerojatno je pametna. Restoran je u biti namjerno ostavio tragove za 0,1 posto svojih obožavatelja - za jedinu osobu koja bi to mogla primijetiti, piše Wersm.
Naravno, moglo je sve završiti na drugačiji način - moglo se dogoditi da nitko ne primijeti. Ali netko je to učinio. I to je dovelo do ogromne količine besplatnog publiciteta na Twitteru, Redditu, drugim društvenim mrežama i medijima.
Teoretičari zavjere smatraju da je Edgette za sve znao od početka. No, je li uopće važno?