Povjerenstvo je zaključilo da multimedijski oglasi za cipele Goodwin Smith, u pratnji fotografije triju modela koji nose samo cipele, objektiviziraju žene.
Istraga je pokrenuta nakon što je Odbor za oglašivačke standarde primio devet pritužbi na oglase za tvrtku Lancashire.
Grudi jedne od žena u e-mailu bile su izložene, druga je prekrivala grudi rukom dok joj je provirivala bradavica, a treća je postavljena ispred prvih dviju i držala je par cipela na prsima.
Web stranica tvrtke također je sadržavala krilaticu 'Fancy a pair', popraćenu fotografijom dviju neobuzdanih žena koje nose samo cipele i prekrivaju dojke cipelama.
NAJBOLJE I NAJBIZARNIJE JAPANSKE REKLAME 2016.: Pogledajte ovaj spektakluk, toga ima samo kod njih
Redfoot Shoes, trgovina poput Goodwin Smitha, izjavila je kako je kampanja pokušala dočarati 'fantazijski koncept', u kojemu su muškarci prikazani kao samopouzdani, a nije imala u cilju degradirati žene.
Međutim, povjerenstvo je utvrdilo da su oglasi prekršili pravila o društvenoj odgovornosti, kao i da su uzrokovali štetu, te ih zabranilo da se ponovno emitiraju, piše Daily Mail.