I ministar Damir Bajs ovih se dana bavio tim problemom, te je predstavio novi program vrijedan 2 milijuna eura, koji će kroz promotivne kampanje i prodajne kanale ojačati ovogodišnju pred i posezonu.
Upravo ćete na ovoj trodnevnoj jubilarnoj konferenciji o online prodaji u turizmu učiti od domaćih, regionalnih, ali i http://www.webstrategija.com/10/predavaci iz Europske Unije, iz područja web poslovanja i online prodaje u turizmu. Pozivamo sve koji se bave prodajom turističkih aranžmana da se odazovu od 16. do 18. 03. 2011. (od srijede do petka) u Hypo centru i VMD zgradi u Zagrebu kako bi naučili, ne samo kako popuniti kapacitete, nego i kako to učiniti za vrijeme pred i posezone. I to već ove!
Istraživanje provedeno metodom online ankete na 95 hotela u Hrvatskoj, ekskluzivno za Kolektiva Web::Strategiju X, od strane portala PoslovniTurizam.com, medijskog partnera konferencije, predviđa značajan rast važnosti online prodaje i marketinga za hotelsko poslovanje.
Rezultati istraživanja pokazuju da u većini hotela (56,9 posto ispitanih) online prodaja trenutno čini manje od 25 posto ukupne prodaje turističkih usluga, te da većina hotelijera (49,8 posto ispitanih) očekuje se da će za 5 godina više od polovice ukupne prodaje biti ostvareno putem online kanala.
Usporedno s tim, značajnije će rasti i ulaganja u online marketing (42,9 posto hotela za 5 godina namjerava većinu svog marketinškog budžeta uložiti u internetsko oglašavanje). Većina hotela (44,8 posto) trenutno ulaže manje od 25 posto marketinških sredstava u online kanale oglašavanja, a u budućnosti očekuju znatan porast ulaganja u online oglašavanje. 42,9 posto ispitanika će za internet marketing izdvojiti više od polovice svog marketinškog budžeta.
Važnost internetskog oglašavanja također naglašava i Nikola Jelačić, član programskog odbora http://www.webstrategija.com/10/, te voditelj direktne prodaje i marketinga u Valamaru: 'Danas znamo da preko 90% Europljana koriste Internet u jednoj od faza prilikom planiranja putovanja. Ukoliko se trenutno ulaže manje od 25% budžeta u online, onda već sada nismo vidljivi potencijalnim gostima. Oni koji će se najbrže prilagoditi novim zahtjevima tržišta, bit će i najuspješniji u narednim godinama.'
Ovaj događaj Vam je omogućio generalni sponzor – KOLEKTIVA - najbolji web servis za grupnu kupovinu u regiji; zlatni sponzor Turistička zajednica grada Zagreba, zatim srebrni sponzori – veliki gigant T-Hrvatski Telekom, tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, odlična obrazovna Visoka škola za informacijske tehnologije – VsiTe, studio za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, Microsoft Hrvatska, prvi hrvatski web servis za jednostavno otvaranje web-shopa Kliks.hr, te crnogorska tvrtka za promociju vršne .ME domene; i brončani sponzori - tvrtka koja nudi mobilna rješenja Pet Minuta, te Limundo.com, srpski aukcijski web servis.
Mjesta na ovoj jubilarnoj konferenciji o webu ima još samo nekoliko. No, ne brinite, ukoliko i ne dođete do svoje ulaznice, ili niste u mogućnosti prisustvovati konferenciji, za vas smo pripremili mogućnost praćenja predavanja http://www.webstrategija.com/10/live. Kupite još danas ulaznice za live streaming koje je osigurao Streaming.hr.
Ne propustite ovaj zadnji vlak, prijavite se, uhvatite svoju priliku i zasjajte u punom sjaju ove turističke sezone. Vidimo se 16.3. u zagrebačkom Hypo centru!