Kako je vrijeme sve ljepše, u domaćim agencijama mnogi kupuju uskrsne aranžmane, a kupaca će biti još i više, jer su pojedini aranžmani i nekoliko postotaka jeftiniji nego što su bili prošlog Uskrsa. Cijene su dijelom niže jer Uskrs pada dva tjedna prije u odnosu na prošlu godinu (što je glavna sezona bliže, to su one više), a dijelom zbog gospodarske krize.
'S obzirom na cjelokupnu gospodarsku situaciju s dugogodišnjim smo partnerima dogovorili i nešto niže cijene, kao određeni dodatni poticaj za odlazak na putovanja. Ovisno o aranžmanu, cijene su obično niže tri do četiri posto, a samo iznimno čak i deset posto', govori Nikolina Frklić iz agencije Atlas.
U Atlasu su posebno zadovoljni odličnom prodajom krstarenja, koju nije pokvarila ni havarija Costa Concordije. Doduše, na ranoj kupnji moglo se uštedjeti i do dvije tisuće kuna, pa je to sigurno potaknulo zanimanje. U Kompasu kažu da im prva odlaze skuplja putovanja, poput avionskih, u europske metropole za četiri do pet tisuća kuna, a jeftinija autobusna stoje po tisuću do dvije tisuće kuna i prošlog su tjedna bila manje tražena.
'Vjerujemo da će nešto autobusnih aranžmana ostati i za last minute prodaju kada će cijene vjerojatno biti deset do 15 posto niže', veli direktor KompasaIvan Pukšar.
Opatija prednjači
U agenciji Uniline bilježe dvoznamenkasti rast prodaje aranžmana u odnosu na isto razdoblje lani, ali kažu da je to dijelom i zato što je prodaja zbog ranijeg Uskrsa i ranije počela. Na Jadranu se kod njih najviše traže Primošten, Mali Lošinj te, tradicionalno, natprosječno popularna Opatija. Najviše se traže aranžmani na bazi tri noćenja, cijene kojih su obično od tisuću do 1700 kuna. Traženi su i dodatni sadržaji, a zanimljivo je da uskrsni gosti osim wellnessa i animacija za djecu traže i prigodne uskrsne sadržaji kao što su, recimo, bojenje pisanica.