Čija je turistička zajednica odradila bolji posao?
Najnoviji promotivni film Hrvatske turističke zajednice polako nas priprema za novu turističku sezonu, a nosi ime po završnom stavku Beethovenove 9. simfonije
Spot je dio reklamne kampanje Hrvatske turističke zajednice pod sloganom Hrvatska - nova turistička zvijezda Europske unije. No, zanimljivo je da se Hrvatska turistička zajednica ovoga nije sjetila u potpunosti sama; ideju im je dala naša renomirana čelistica Ana Rucner, i to nakon što je snimka njezine izvedbe
Zasluge za režiju ovog filma idu na račun Hrvoja Hribara, a ulogu snimatelja preuzeo je Mirko Pivčević. Osim njih, u stvaranju filma sudjelovali su i Zagrebačka filharmonija, zbor Ivan Goran Kovačić, kao i mnogi drugi glazbenici koji su svirali na autentičnim hrvatskim instrumentima poput gajdi, sopila ili lijerice na kojoj je svirao Stjepan Večković.
Osim četiri i pol minute dugog filma izrađeni su i spotovi u trajanju od 20, 30, 60 i 90 sekundi, a koji su namijenjeni emitiranju na poznatim svjetskim televizijskim kanalima, poput CNN-a, Eurosporta, Euronewsa ili, primjerice, BBC-ja.
Za razliku od uobičajenog pristupa ove promotivne kampanje u kojoj se, po tko zna koji puta, naglasak stavlja na prirodne ljepote i 'neotkrivenih dragulja', naši istočni susjedi svoju su zemlju nedavno odlučili predstaviti - kroz hranu.
U nedavno objavljenom promotivnom videu srpske turističke zajednice naglasak je u cijelosti stavljen na gastronomske delicije koje posjetitelji Srbije mogu okusiti ne samo u turističkim gradovima, već diljem zemlje u većini nepoznatim 'zabitima'.
403 Forbidden