Ljudi imaju običaj povezivati imena s licima i u velikom se broju slučajeva pokazuje da to dvoje doista imaju veze jedno s drugim. Primjerice, imena koja pri izgovoru oblikuju usne u krug (kao što su Leo ili Teo), često imaju vlasnike s okruglim licima, dok ona koja aktiviraju kutove usana (kao što je Petar) nose ljudi s uglatijim licima.
Psiholozi su testirali ljude uz pomoć fotografija i imena ljudi na njima - neki su se poklapali, a neki ne. Zaključak je kako ljudi više vole kada se ime i oblik lica poklapaju.
"Politički kandidati na izborima čija imena pristaju njihovim licima, imaju veće šanse da će izbore i osvojiti, što znači da perceptualno i tjelesno iskustvo imaju veliku ulogu u ljudskoj sklonosti nekomu", kaže David Barton, autor studije.
Ova spoznaja dolazi kao nastavak na ono što psiholozi nazivaju "bouba/kiki učinkom". Ispitanicima se pokažu ova dva oblika, a oni moraju odrediti kojemu bolje pristaje ime Bouba, a komu Kiki.
Više od 95 posto ljudi lijevi je oblik nazvalo Kiki, a desni Bouba. Oštra imena idu uz oštre, a glatka imena uz glatke oblike - isto je i s ljudima, odnosno njihovim licima, piše Psy Blog.