Goldman je na Twitteru branio Facebook, izjavivši "Mi ne koristimo, i nikada nismo koristili, vaš mikrofon za oglašavanje". Dodao je da se isto odnosi i na Instagram, koji je u Facebookovom vlasništvu.
Umjesto toga, Facebook tvrdi kako su njegovi oglasi temelje na interesima i drugim informacijama iz profila, piše Daily Mail.
Sve više ovakvih iskustava
Ovu je optužbu prvi javno objavio PJ Vogt, koji je tvitao"Nazovite nas ako vjerujete da Facebook koristi vaš mikrofon da bi vas špijunirao zbog boljeg reklamiranja."
Izgleda da ne vjeruju svi golgmanovim tvrdnjama.
Tako je Keeley Blythe tvitala, "Pričala sam o tome da namjetravam uzeti mačku.Nisam to nigdje objavila ali počela sam viđati reklame za mačju hranu."
"Bio sam kod prijatelja doma i netko je gledao dokumentarac o grupi Pentatonix. Nikad čuo za njih", tvitao je Jeff Lin. "Pogodite kakva se reklama pojavila dva sata kasnije?"
Ovo nije prvi put da se Facebook mora braniti od ovakvih optužbi.
Tako je 2016. firma dala izjavu kako "prikazuju reklame na temelju interesa ljudi i njihovih informacija s profila, a ne na temelju onog o čemu razgovaraju."