U srpnju je, prema statistikama agencije Promocija Plus, na našem tržištu registrirano 6212 novih automobila, 8,3 posto više nego u lanjskom.
Nakon četiri mjeseca na prvo se mjesto vratio Volkswagen, koji je s 836 registriranih novih automobila ostvario tržišni udio od 13,46 posto. Na drugom je mjestu Škoda (788, 12,69%), a na trećem (hrvatskom prodajom) preporođeni Opel (706, 11,37%).
Četvrti je Suzuki (428, 6,89%), peti Renault (400, 6,44%), šesta Dacia (361, 5,81%), sedmi Hyundai (338, 5,44%), osmi Peugeot (301, 4,85%), deveti Seat (235, 3,78%,) deseti Fiat (225, 3,62%) Slijede Toyota (224, 3,61%), Citroën (185, 2,98%).
Među premium markama najuspješniji bio je BMW (175), "za prsa" ispred Audija (174) te Mercedes-Benza (115).
Među najtraženijima je Škoda Octavia
Bestseller među modelima, tradicionalno, bila je Škoda Octavia (460), ispred Opel Corse (240) i Volkswagen Golfa (226). Slijede Suzuki Vitara (213), Opel Crossland X (201), Dacia Duster (174), Fiat 500 (162), Opel Astra (159), Dacia Sandero (144), Suzuki SX4 S-Cross (131).
U prvih sedam mjeseci tradicionalno vodeći je Volkswagen (5440, 12,26%), slijede Opel (4519, 10,19%), Renault (4309, 9,71%), Škoda (4014, 9,95%), Dacia (2789, 6,29%), Peugeot (2766, 6,22%), Suzuki (2570, 5,79%), Hyundai (2,082, 4,69%), Citroën (1951, 4,40%), Toyota (1833, 4,13%) itd.
U 2019. registrirano je ukupno 44.368 novih automobila, 0,9 posto više nego u istom razdoblju prošle godine (43.967).
Među modelima redoslijed je Octavia (2300), Clio (1924), Golf (1399), Corsa (1273), Vitara (1267), Duster (1266)Astra (1250), C3 (1178), Captur (1158), 500 (1087).
U srpnju je automobila s benzinskim motorom bilo 61,0%, s dizelskim 35,5%, s hibridnim 2,4%, s benzinskim na plin 1,0%, s električnim 0,2%.