James Charles ima 17 godina, još uvijek ide u srednju školu i ima potencijala postati jedan od najboljih vizašista na svijetu, a upravo je postao i zaštitno lice poznatog američkog brenda šminke CoverGirl. I prvi je muškarac u njihovih 58 godina postojanja kojem je to uspjelo.
Prvi muškarac koji je zaštitno lice CoverGirl-a
Jamesa na Instagramu prati više od 500 tisuća ljudi, a posebnu pažnju izazvao je ranije ove godine, nakon što je izašla priča o tome kako se morao dva puta fotografirati za maturalni godišnjak, jer mu na prvoj fotki highlighter nije izgledao dobro.
A sada je James dobio priliku postati ambasador brenda te će se pojaviti u njihovim reklamama na TV-u, u novinama i digitalnim kampanjama.
Prvi proizvod kojeg će James reklamirati bit će CoverGirl So Lashy maskara, koja će se na policama (američkih) trgovina naći kasnije ovog mjeseca.
"Sve naše CoverGirl djevojke su uzori i inspiracije koje se ne boje izraziti, zauzeti se za ono u što vjeruju i redefinirati značenje ljepote", objavili su iz CoverGirl-a.