Na Badnju večer, dvojac se zaletio u Djeda Božićnjaka, koji se onesvijestio ugledavši čokoladice koje hodaju i pričaju. Je li to upropastilo Božić? Jesu li svi dobili svoje darove? Dvadeset godina kasnije, napokon imamo odgovore.
Nova reklama započinje tamo gdje je stara završila. Djed leži onesviješten na drvenom podu, a Žuti ne zna što bi. Odlučuje uzeti stvar u svoje ruke i podijeliti darove svoj djeci koja su na Djedovu popisu dobre djece.
Ali stvari, naravno, krenu u pogrešnom smjeru jer zbog nespretnosti Žutog darovi završe u pogrešnim kućama. Ipak, njegova katastrofalna pogreška okupi sve susjede vani i Božić je spašen.
"Želimo ponovno okupiti sve ljude za Božić jer je u tome i smisao blagdana. To je poanta ove reklame", rekao je predsjednik tvrtke M&M's na konferenciji za novinare. Reklama je dostupna na YouTubeu, a možete je pogledati i ovdje.