Psiholog Samuel West iz Švedske, fasciniran je psihologijom neuspjeha, zbog čega je tražio i kupovao mnoge neuspjele predmete koji su kasnije postali i dio postava izložbe, piše Atlas Obscura. Kako on to vidi, uspjeh je uvijek nagrađen, a o neuspjesima se ni ne priča. Samuel smatra da su svi padovi koji vode do uspona jednako bitni kao i uspjesi. Uz predmete čija slava nikad nije zaživjela, nalaze se i predmeti čije je razdoblje 'prošlo' (poput CD playera).
U jednom članku na Wikipediji stoji kako je West ideju dobio gledajući zagrebački Muzej prekinutih veza.
Pogledajte samo neke od najboljih izloženih predmeta:
'Čisti' Pepsi, izgleda, nije dobro prošao na tržištu, kao ni ovaj osvježivač zraka koji miriše i daje neugodne mirise istovremeno. Tu je i aparat koji 'zabranjuje' lajanje kod pasa i govori vlasniku na ljudskom jeziku.
Imate li Vi ideju što bi ovo moglo biti?
Sve za mačke...
Od slogana Coca-cole, do paste za zube s okusom lazanja.
Za kraj, neuspjeh koji se najviše svidio korisnicima društvenih mreža. Kažu da igra nije zaživjela, kao ni on kao predsjednik. Ipak, sami su ga birali.