Razmaženost na vrhuncu / U kojoj zemlji žive najgori 'Rich kids'?: to su djeca koja pred svima rasipaju pare bogatog tate

Image
Foto: Instagram

Voze se u najskupljim automobilima, nose markiranu odjeću, bacaju novčanice po konobarima, piju najskuplje šampanjce... a, zapravo, kradu Bogu dane.

25.5.2018.
16:08
Instagram
VOYO logo

Ne, nismo na njih ljubomorni, ne znamo ni zašto bi bili. Djeca su to bez granica, manira i poštovanja prema drugima koja po cijele dane na društvenim mrežama objavljuju kako se voze u najskupljim avionima, bahato bacaju novčanice po konobarima pijući najskuplje šampanjce, kako nose isključivo markiranu odjeću...

Zašto to rade? Jer mogu.'Rich kids' s vremenom je postao i svojevrsni # (hashtag) kojeg ovi mladi stalno koriste kako bi svi smrtnici znali kojem sloju društva oni pripadaju. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U kojoj zemlji živi najgora vrsta ovih klinaca? Teško je reći. Donosimo Vam popis onih koji su kod nas ušli u najuži izbor:

1. RUSIJA

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stereotip: manekenka (22) koja je napravila 'nekoliko' plastičnih korekcija, slika se ispred bijesnog vozila i čeka momka još bogatijeg od tate. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

2. DUBAI

Stereotip: Mlade djevojke i momci koji se slikaju ispred najpoznatijih zgrada kako bi dokazali da su stvarno tamo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

3. BOSNA I HERCEGOVINA

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stereotip: Mladić (20) koji s prijateljima na slikama profila pokazuje sve kartice (pa i kreditne) svojih roditelja, kao i svu vrijednu imovinu (sat na ruci, torbicu, mobitel...).
Nažalost, sve su slike nedostupne i uklonjene s društvenih mreža, nakon što je bilo objavljeno nekoliko članaka na tu temu. Zašto? I nas zanima.

4. LONDON

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stereotip: Nešto starija djeca koja, začudo, pate na 'bling-bling' i 'čik-čik'. Vole mijenjati automobile na dnevnoj bazi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

5. VIJETNAM

Stereotip: Vječno mladoliki klinci koji nevjerojatno vole modu. I novce, naravno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koji su Vama 'najdraži'?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo