Na početku sve izgleda kao obična reklama – seksi modeli poziraju u donjem rublju, malo se uvijaju, malo se miliju, ništa što nismo već vidjeli…
E, onda se odjednom u kadru počnu pojavljivati modeli čije donje rublje ima smeđe mrlje... znate već od čega!
Naravno, poanta reklame nije da nam pokaže prljavo rublje, već je to metafora koja nam treba skrenuti pažnju na to koliko modna industrija zagađuje okoliš.
Modna industrija ja najveći neprijatelj čistog okoliša
Drugim riječima, oni ostavljaju "mrlju" u svijetu. Barem PACT tvrdi da je modna indsutrija jedna od najprljavijih.
Tako kažu da je pamuk zapravo najprljaviji proizvod na planeti, jer se u njegovoj proizvodnji troši oko 16% svih insekticida i 7% pesticida proizvedenih u svijetu.
"Osim toga, Svjetska banka procjenjuje da oko 20% industrijskog onečišćenja vode u svijetu dolazi iz obrade i bojanja tekstila. Da ne spominjemo probleme oko prisilnog rada, dječjeg rada, a tvornice propadaju... to je prljav posao (i naša je misija to promijeniti). Krenite u promjenu sa svojim donjim rubljem", piše PACT na svojoj stranici.