Druženju su se pridružile i ambasadorice projekta – Judita Franković, Mara Bratoš i Marijana Batinić te članovi stručnog žirija natječaja Lift by Perwoll – Ana Pavić, Borut Mihalić i Ogi Antunac kao i sami finalisti natječaja.
U neformalnom okruženju, predstavljen je i atraktivan program najvećeg regionalnog sajma mode.
'Sajam mode Perwoll Zona 45, po četvrti put i to na četiri dana, nudi bogati program te okuplja najbolje od regionalne dizajnerske scene na jednom mjestu. Prilika je to mladima da se predstave publici i kupcima, publici da kroz radionice nauče neke od tehnika profesionalaca, a tu je i nezaobilazni večernji zabavni dio s glazbenim nastupima poznatih jazz, swing, funky izvođača na jednom od najljepših gradskih trgova. Ukoliko možete, odgodite shopping do 16. svibnja i dođite na sajam odabrati neki svoj unikatni komad i to po promotivnim cijenama', najavila je direktorica.
Od samog početka, u projektu sudjeluje brand Perwoll koji već četvrtu sezonu zaredom kroz platformu Lift direktno pomaže mladim dizajnerima da se predstave široj javnosti, a prošle godine brand je preuzeo i ulogu generalnog pokrovitelja.
'Uistinu smo ponosni što smo od samog početka prepoznali potencijal ovog projekta i što svojim angažmanom imamo priliku aktivno sudjelovati u stvaranju najvećeg regionalnog sajma mode te utjecati na razvoj regionalne modne scene općenito', istaknula je Miranda Mladin, direktorica marketinga odjela L&HC Henkela za Adria regiju.
Čak 150 izlagača koji dolaze iz svih krajeva Hrvatske, ali i Bosne i Hercegovine, Slovenije i Srbije, atraktivan popratni program, jedinstveni komadi po pristupačnim cijenama, proljetna atmosfera i predivan ambijent jednog od najljepših zagrebačkih trgova razlozi su da nikako ne propustite Perwoll Zonu 45.