Popularni brend Asos je napravio jednu veliku pogrešku i sad ih napada cijeli internet

Image
Foto: Twitter, RichardM

Ima li kraja lošim kampanjama?

20.1.2018.
14:00
Twitter, RichardM
VOYO logo

U posljednje vrijeme online trgovina Asos privlači mnogo pažnje. Bilo svojim neobičnim hlačama ili postupcima. Zadnji takav incident dogodio se s remenom stavljenim oko vrata da izgleda kao ogrlica choker. Kupci misle kako se radi o vrlo nepromišljenom, glupom te uvredljivom potezu, piše Insider.

Velika pogreška slavnog brenda

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovaj se modni dodatak prodavao pod imenom 'Hanger Latex Flame Choker', a model koji ga nosi je mlada djevojka sa zatvorenim očima i nagnutom glavom u stranu. Poza je mnoge ljude podsjetila na prizore samoubojstva i fetiša te su zahtjevali da se sporna fotografija ukloni što ranije, a Asos je upravo to i napravio. Ipak, i dalje se mogu pronaći objave na Twitteru su i imaju mnogo komentara, a ljudi su ostali u šoku ovakvim načinom komuniciranja popularnog brenda.

Ovo nije jedini slučaj da jedan tako veliki brend radi pogreške u svojim kampanjama. Prisjetimo se samo nedavne hudice iz H&M-a koja je također izazvala lavinu negativnih komentara. Pitamo se samo kako je moguće da dolazi do ovako velikih propusta i ima li kraja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

H&M pod udarom javnosti zbog rasističke fotke: Twitter je, očekivano, potpuno podivljao

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo