Psihologe to ne čudi jer znaju da je blagdanski period najbolje vrijeme za iskorištavanje glazbe u svojoj marketinškoj strategiji. Božićne pjesme idealan su način da nas podsvjesno motiviraju da potrošimo više novca.
Podsjećaju nas na obavezu darivanja odnosno na božićne obveze povezivanja s drugima. Studija sa sveučilišta u Washingtonu otkrila je da kupci troše značajno veće iznose novca kada su izloženi božićnim pjesama.
(FOTO: Pexels)
Takav ambijent motivira nas da ostanemo duže u trgovinama, a zato ćemo najvjerojatnije kupiti i mnoge sitnice koje nam nisu trebale. Isti utjecaj na kupce ima i izlaganje mirisu bora i cimeta.
Sljedeći put kada ćete ići u božićni shopping naoružajte racionalnim razmišljanjem, kupite što trebate i - trk na pakiranje poklona kod kuće.
Pročitajte još:
- Ljubav najčešće puca u prosincu: evo kako spasiti vezu od blagdanskog ludila
- Kako pretvoriti papirnatu čašu u malu poklon kutijicu u par koraka
- Vino u svoj svojoj raskoši: mirisno, slatko i toplo za najljepše doba u godini