Majka s 19-godišnjom kćeri reklamira donje rublje

Od modne industrije već smo naviknuli da nas reklamama pokušava šokirati i provocirati, a posljednja u nizu takvih kampanja je ona za donje rublje modne marke The Lake & Stars.

14.11.2011.
17:03
VOYO logo

U njoj donje rublje reklamiraju majka i njezina 19-godišnja kći, pozirajući u provokativnim pozama, pa se samo od sebe nameće pitanje - je li to seksi, neukusno ili samo čudno?

Posebnost ove kampanje je i u tome što to nisu profesionalni modeli, nego samo obične žene koje žive u susjedstvu suvlasnice kompanije u New Yorku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Maayan Zilberman, uz Nikki Dekker, jedna od vlasnica njujorške modne marke za donje rublje i kupaće kostime, objasnila je otkud im ideja.

'Ovdje nije riječ o šoku. Nismo htjeli postići da se ljudi osjećaju neugodno kako bismo isprovocirali dijalog. Samo smo htjeli konfrontirati neka od pitanja o kojima se ne priča dovoljno', izjavila je Maayan za Huffington Post.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cilj kampanje je potaknuti rasprave o tome kako se mlađe generacije odnose prema starijim generacijama žena i obrnuto. 'Htjela sam da ljudi vide ove fotografije i pomisle: Koja od njih je 'seksi'?'

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
bomba
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo