Kampanja je razvijena pod direktorskom palicom odličnog Šime Eškinje, dok je prekrasna televizijska voditeljica Korana Gvozdić zaštitno lice ovosezonske kolekcije. Šminku potpisuje Sanja Agić, a kosu Irena Ružić.
Inspirirana starim Hollywoodom i modom 40-tih i 50-tih, kolekcija jesen/zima 2012/13 odiše retro prizvukom spajajući naočigled nespojive elemente kao što su dnevni komadi s večernjima, balansirajući između romantične čednosti i pin up seksipila. Tim se slijedom silueta kreće od lepršave do pripijene, s mnogo dominantnih floralnih motiva, ali i colour blockinga.
'Prvu suradnju sa Šimom ostvarili smo ovo ljeto pri razvijanju eNVy room weddings kampanje. Već smo od ranije fanovi Šiminog rada, ali nakon te uspješne suradnja ni nova nije bila upitna. Uz Koranu nas pak veže dugogodišnja suradnja i prijateljstvo. Korana je nosila našu prvu samostalnu reviju koju smo održali 2004. godine, a nosila je skoro i sve ostale naše revije do danas. Uzimajući još u obzir da je Korana fantastičan foto model, bilo je samo pitanje vremena kada će ona biti zaštitno lice eNVy room kolekcije. Mišljenja smo da je Korana savršeno utjelovila crvenokosu divu Marilyn Monroe 21. stoljeća', kazali su dečki iz eNVy rooma.
'Ovo iskustvo je bilo šlag na tortu nakon osam godina prijateljstva. Obožavam ovakve suradnje gdje se cijeli tim poznaje i kada kroz dobru zabavu snimanje prođe u sekundi. Dečki su me nazvali i ispričali mi kako će kampanja biti u crvenom tonu. Znala sam da se radi o predivnim haljinama u crvenim nijansama koje sam već imala priliku vidjeti, a kada su mi za kraj rekli 'imat ćeš crvenu kosu' priznajem bila sam donekle skeptična – zar ja crvena? Bio je to pravi izazov. Sada mogu reći Vjeko, Nikica i Šime - oduševljena sam', kazala je Korana.