dizajneri novog doba / Inovativna i zanimljiva rješenja za turističku sezonu

Iz sezone u sezonu na štandovima uvijek ista priča. Suveniri iz Kine ili nešto bliže Rusije. No, nije sve tako crno. U Dubrovniku smo pronašli mlade dizajnere, čija bi nam zanimljiva i inovativna rješenja mogla osvijetliti turistički obraz.

7.7.2014.
18:00
VOYO logo

Tisućljetne dubrovačke zidine ugostile su vrlo suvremena dizajnerska rješenja i proizvode koji dokazuju da je Hrvatska, između ostalog, zemlja kreativnosti, te da nam suveniri nisu nužno ruske babuške i drvene čaplje.

Zahvaljujući Gradu Dubrovniku i Mastercardu svi posjetitelji Dubrovnika imat će priliku uživati u Design Tourism Expo & Storeu sve do konca ljeta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Htjeli smo dizajnerima koji nemaju priliku i mjesta u medijima i turistima omogućiti da odu kući s originalnim suvenirima", kazala je voditeljica marketinga za Mastercard Ana Bat.

Posljednjih nekoliko godina uspon hrvatskog dizajna je očit, a jakim se snagama pridružila i Ivana Omazić, koja je svoje znanje tesala radeći za vodeće svjetske modne brendove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Pokretanje brenda, bilo u Hrvatskoj ili u svijetu, donosi brdo užitaka i brdo problema. Hrvatska nije izuzetak, ali dobro je da ovdje gdje se priča da je sve nemoguće, evo, nešto se događa, nešto se pomiče", rekla je modna kreatorica Ivana Omazić.

Iako se vratila u Lijepu našu i pokrenula svoj brend, šuška se kako će Ivana uskoro ponovno vladati svjetskim pistama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A osim Ivane, svijetom već dugo putuju i naši proizvodi, a većina njih osvaja i nagrade. Dizajnerica Mia Borgovac nam je prezentirala svoju zdjelicu pomoću koje se dobiva sol iz mora, a koja je prepoznata od strane predsjednika Republike Hrvatske i uvrštena u službene poklone.

Roberta Bratović predstavila nam je svoju torbu koja je postala must have među ljubiteljicama mode i urbanom populacijom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"On se igra tradicijom, zapravo interpretacijom starog logožara cekera koji služi za odlazak na plac. Namijenjen je mlađoj publici jer se nosi kao ruksak na leđima", istaknula je Bratović.

Predsjednica HDD-a Ivana Borovnjak pojasnila nam je kakva se zanimljiva aplikacija našla na izložbi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Radi se o aplikaciji koja stranom turistu otkriva kojoj regiji pripada i preporučuje destinacije u Hrvatskoj", izjavila je.

Neki od proizvoda su još u testnoj fazi, a ovaj nam se činio posebno zanimljiv jednostavnog imena Rakija to go!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ovo je prvi funkcionlan model koji može isproducirati nešto rakije iz fermentiranog voća, ali mislim da će proći još vremena da se u jednom procesu večeranja dođe do čašice rakije", otkrila je Ivana Borovnjak.

Bez obzira kojoj regiji pripadali, na ovoj izložbi ćete sigurno naći nešto za što vas neće biti sram na koji način predstavlja određenu regiju i Lijepu našu. Nova generacija dizajnera se itekako dobro pobrinula za to.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo