Hrvatice 'navalile' u H&M po novu kolekciju Marni

Napokon je došao i ovaj Dan žena – kada je u 260 H&M-ovih trgovina diljem svijeta stigla kolekcija Marni za H&M obilježena šarenilom, kričavim uzorcima, printevima snažnih boja...

8.3.2012.
12:47
VOYO logo

Marnijeva proljetna kolekcija za H&M od četvrtka je dostupna u trgovinama u Centru Cvjetni i Westgateu, a čini se kako će komade iz Marnijeve kolekcije biti moguće kupiti samo prvi dan kada su pušteni u prodaju. Naime, iz neslužbenih izvora doznajemo kako su se Hrvatice zaista pomamile za krpicama s Marnijevim potpisom, pa se očekuje da će sve biti rasprodano do večernjih sati.

Već rano ujutro ispred samog ulaza u H&M zaljubljenice u modu čekale su u redovima kako bi prve mogli položiti ruke na odjeću iz ove željno iščekivane kolekcije, a za istima su se pomamile i domaće zvijezde, koje su večer prije mogle uživati u ekskluzivnom šopingu povodom izlaska kolekcije Marni za H&M.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Jako volim Marni i jako volim H&M, oduševljena sam spojem ova dva modna branda. Istinski modni doživljaj', kazala je Anamarija Asanović.

'Oduševljana sam ovom modnom kolaboracijom, vjerujem da će svi uživati u ovoj Marni at H&M kolekciji koja se na ovaj način čini dostupna svima', kazala je Mara Bratoš.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jeftina kreativnost

Kolekcija Marni za H&M ističe slobodu i eksperimentiranje, njeni printovi i boje namjerno se miješaju i usklađuju na razigrani način. Sve se kombinira sa svime, zbog čega su afrički printovi savršena nadopuna modernosti bauhausa, a sportske siluete dobivaju ženstvenije oblike. Kolekcija također uključuje cijelu liniju cipela, torbi i šarmantnih modnih dodataka da se upotpuni izgled Marni za H&M. Marni muškarcima nudi svježu dozu muške odjeće s profinjenom uporabom printova i mekšom uporabom boje.

Svjetski poznati talijanski brend nije razočarao i po povoljnim cijenama ponudio je odjeću, torbe, nakit, obuću u svom inovativnom i kreativnom duhu. Cijelu proljetnu kolekciju za žene i muškarce osmislila je osnivačica i kreativna direktorica Marnija Consuelo Castiglioni. I dok je u njenoj viziji ovo proljeće za žene obilježeno naglašenim printovima, kolekcija za muškarce nešto je blaža što se tiče boja i tkanina.

Sviđa se i zvijezdama

'Željela sam kreirati istinsku Marnijevu odjeću prisjetivši se omiljenih autorskih tkanina i printova. Volim suprotstavljati printove i boje, miješati modernu plemensku grafiku s bauhausom uz dodatak sportskih i utilitarnih elemenata', objasnila je Consuelo Castiglioni.

Najnovije modne kreacije među prvima su priliku dobile isprobati zvijezde poput Mille Jovovich, Drew Barrymore, Fride Pinto...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Od sto do tisuću kuna

Ako je suditi prema riječima prodavačica u H&M-ovom dućanu u Centru Cvjetni, i ova je kolekcija (baš kao i ona Versace za H&M) izazvala gužve u trgovinama, naguravanja i borbu za relativno jeftin dizajnerski komad odjeće ili nakita. Kupci mogu birati među haljina, košulja, nakita, torbi, sandala u rasponu cijena od sto do tisuću kuna.

Ovo je najnovija dizajnerska suradnja za H&M, koji je već surađivao s nizom prestižnih modnih imena poput Karla Lagerfelda, Stelle McCartney, Comme des Garçons, Jimmyja Chooa, Lanvina i među posljednjima Versacea.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako se nagađalo i o suradnji s Tomom Fordom, o tome potvrde do sada nije bilo ni s jedne ni s druge strane. Preostaje samo čekati koje će sljedeće dizajnersko ime švedski div odabrati za kolekciju dostupnu svima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
bomba
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo