Dakotu Johnson filmska je publika mogla vidjeti u Društvenoj mreži i 21 Jump Streetu, a pažnju modnog svijeta na sebe je skrenula nakon što je proglašena zvijezdom predstojeće kampanje japanske modne marke Uniqlo.
To je već druga velika kampanja ovog mjeseca u kojoj sudjeluje lijepa Dakota. Kalifornijska marka Oliver Peoples također je objavila fotografije s glumicom na kojima nosi njihove sunčane naočale.
Dakota je već sa 16 godina potpisala ugovor s agencijom IMG Models, a prvu veću kampanju odradila je 2009. godine za Mango.
Iako je sve traženija u svijetu mode, kći poznatih glumaca ne namjerava zapustiti glumačku karijeru.
U filmu The Five-Year Engagement, u kojem glumi pored Emily Blunt i Jasona Segela, ima manju ulogu, a na rasporedu već ima nekoliko filmskih projekata.
Za kampanju Uniqlo, za koju kaže da odražava ležeran stil kakav osobno preferira, odradila je fotografiranje, a dosad je objavljena samo jedna fotografija.