CURA U VRUĆIM HLAČICAMA POSTALA HIT: / Svi ih žele skinuti s nje, no razlog nije ono što ste prvo pomislili

Image
Foto: Twitter

Otkako je objavila te dvije fotografije, djevojka iz Floride prikupila je stotine komentara, a njezin je tvit podijelilo 43.000 korisnika

20.2.2019.
20:57
Twitter
VOYO logo

Kratke hlače jedne djevojke postale su viralne čim je fotografiju u njima objavila na Twitteru. Naime, ljudima je zapeo za oko praktičan veliki džep s prednje strane. Liz Nicole podijelila je fotku na kojoj nosi vruće hlačice, a potom i drugu na kojoj je pokazala kako izgleda džep kada se otvori. On se sastoji od triju prozirnih pretinaca koje je ona ispunila novcem, sunčanim naočalama i šminkom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Australski brend

Otkako je objavila te dvije fotografije, djevojka iz Floride prikupila je stotine komentara, a njezin je tvit podijelilo 43.000 korisnika. "OK, meni upravo trebaju jedne ovakve", netko je napisao. Druga je žena dodala: "Ovo je briljantna inovacija", dok je treća zaključila: "Možda s ovim napokon prestanem gubiti stvari."

Image
NOVI MODEL VRUĆIH HLAČICA ODMAH POSTAO HIT: /

Na Twitteru žestoka rasprava: 'Zar se više ništa ne ostavlja mašti?'

Image
NOVI MODEL VRUĆIH HLAČICA ODMAH POSTAO HIT: /

Na Twitteru žestoka rasprava: 'Zar se više ništa ne ostavlja mašti?'

Međutim, Liz je malo zbunila djevojke napisavši pored fotografija: "My Mom Made It" (Moja ih je mama napravila). Svi su odmah pomislili da joj je taj džep osmislila i prišila majka te su je počeli ispitivati može li i njima takvo što napraviti. Liz je ipak objasnila kako je to tek ime modne marke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image

Evo kako do njih

My Mom Made It je australski brend koji dizajnira Nyree Leckenby. Primjerice, želite li naručiti ovakve hlačice, morat ćete izdvojiti 69 australskih dolara, odnosno 323 kune. Ponudu možete pogledati OVDJE.

Vlasnica brenda oduševljena je što su njezine hlače postale hit te se oglasila na Instagramu riječima: "Zbog vas su moje hlačice viralne. Volim vas, ljudi!" Njezina umotvorina je naišla na tako dobar odaziv jer su ljubiteljice mode već neko vrijeme izražavale želju za time da ženska odjeća ima više džepova, tvrdeći kako je nedostatak funkcionalnosti čisti seksizam.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo