Kada su u "depresiji", žene će najvjerojatnije nositi traperice, vjerojatno sparene s trenirkom ili širokom komotnom majicom. Kada su sretne, biraju nešto krojeno po mjeri i od finih i svijetlih materijala. Studija je pokazala kako bi samo trećina ispitanica nosila traperice i kada je dobro raspoložena, prenosi Spring.org.
Šeširi, najdraže cipele i nakit su također popularne kada je osoba dobre volje.
Najdraže cipele žene pet puta češće nose kada su sretne, a nošenje šešira i kapa se udvostruči s dobrim raspoloženjem.
Odjeća mijenja raspoloženje
Iako zvuči logično, istraživaču su pretpostavljali kako je mogući i "efekt ruža" : baš kao što žene više troše ruž kada su loše raspoložene (do to mjere da prodaja ruževa raste u recesiji).
"Rezultati pokazuju kako odjeća ne utječe samo na druge niti samo odražava unutarnje stanje nego ga može i promijeniti. Mnoge žene su rekle kako mogu promijeniti raspoloženje mijenjajući ono što nose. To pokazuje psihološku moć odjeće" istaknula je voditeljica istraživanja Karen Pine. Objašnjava i zašto su traperice, kao modni klasik, znak potištenosti: "Traperice ne stoje svima, često su lošeg kroja ili neodgovarajuće veličine. Traperice uglavnom signaliziraju da se osoba ne želi truditi oko izgleda, i puno važnije, ne želi se isticati u mnoštvu".