Veliko zbogom preskupim dizajnerskim krpicama

U paviljonu broj 5 Zagrebačkog Velesajma predstavljen je projekt pod nazivom Fashion.hr Industrija, kojega je cilj pomoći uništenoj tekstilnoj industriji Lijepe naše.

20.1.2011.
16:41
VOYO logo

arti-201011020640006Riječ je o projektu koji za cilj ima oživjeti industriju i povezati je s hrvatskim dizajnerima, odnosno ujediniti ambiciju, inovaciju i radikalan korak za domaću modnu scenu koja je do sada počivala isključivo na tjednima mode, bez značajnijih i dugoročnijih poveznica s hrvatskom tekstilnom, obućarskom ili kožnom industrijom, kao i industrijom satova.

Uspješna dizajnerska imena koja već godinama svojim kvalitetnim radom okupiraju pažnju ciljane javnosti i medija, kao što su Zoran Mrvoš, Ivica Klarić, Igor Galaš, Robert Sever, Juraj Zigman i Anamarija Ricov, postat će pioniri u oživljavanju te industrije zahvaljujući ekskluzivnim suradnjama s domaćim industrijskim divovima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dizajneri za industriju, industrija za vas

Robert Sever tako preuzima ulogu kreativnog direktora posebne linije modnih dodataka pod kućom San Peter, Zoran Mrvoš preuzima ulogu glavnog dizajnera pa posebnu žensku pret-a-porter liniju kuće Rio Rijeka, dok će Ivica Klarić za istu kuću raditi kao glavni dizajner za posebnu mušku pret-a-porter liniju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Igor Galaš bit će glavni dizajner za posebnu pret-a-porter liniju unutar kuće MK Arena, Juraj Zigman i Anamarija Ricov preuzimaju uloge glavnih dizajnera za posebne linije obuće i odjeće unutar kuće Bambi, s tim da će Zigman biti i glavni dizajner za posebnu liniju satova pod tvrtkom Marli.

Pret-a-porter kolekcije i posebne modne linije pod markom projekta Fashion.hr Industrije bit će predstavljene dva puta godišnje na Dove Fashion.hr-u za sezone proljeće/ljeto i jesen/zima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da se ne ponovi još jedno Kamensko

Laički rečeno, poznati će dizajneri raditi posebne kolekcije pod spomenutim kućama koje će iste, u velikom broju i znatno nižim cijenama, lansirati na tržište. Ideja je da hrvatski dizajnerski proizvodi, koji su često na meti zbog previsokih cijena, budu dostupniji 'smrtnicima', da cijene tih proizvoda budu znatno jeftinije nego su sada i da se hrvatska modna industrija konačno uspravi na noge.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Baš kao što je to prilikom predstavljanja projekta istaknula Vesna Trnkop Tanta, potpredsjednica Hrvatske gospodarske komore, u domaćoj tekstilnoj, obućarskoj i kožnoj industriji radi 21 tisuća osoba, a posljednjih nekoliko godina posao ih je izgubilo 4 200, pa osim obnavljanja domaće modne industrije, koja ima veliki potencijal konkurirati stranim etabliranim brandovima, cilj je i otvaranje novih radnih mjesta te zapošljavanje osoba koje su u industriji izgubile posao.

Smrt teatru apsurda!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Javnost je svjedok kako već sezonama promatramo medijski rast i interes raznih domaćih modnih projekata dok se u isto vrijeme događa pad hrvatske tekstilne industrije. Ta nelogičnost koja za posljedicu ima 'teatar apsurda' u zemlji gdje moda iskače na svakom koraku, a mnoge tvornice odlaze u stečaj, natjerala nas je da uz potporu državnih institucija promijenimo stanje stvari i postavimo na noge nešto što će se s ponosom moći nazvati 'hrvatska modna industrija'', kazao je začetnik ovog projekta, Vinko Filipić.

'Naše tvornice imaju sve potrebne ljudske i tehničke resurse dok isti faktori kronično nedostaju talentiranim dizajnerima. Moda ne smije i ne može ovisiti isključivo od jednog do drugog modnog događanja i vrijeme je da se jasno postave granice i ciljevi, ne samo za generaciju koja sada djeluje u modi, već i za mlade talente koji dolatze', dodao je Filipić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201011020640006

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo