SIGURNO ĆE VAS RASPLAKATI / Na koja vrata biste vi ušli?

Dove ni ovoga puta u svojoj reklamnoj kampanji nije podbacio kada je u pitanju izazivanje emocija potrošača.

9.4.2015.
10:47
VOYO logo

Nakon niza reklama, u kampanju stvarne ljepote ovog puta su uvrstili i najnoviju. Na ulaze zgrada postavili su dva napisa. Iznad jednog ulaza je natpis 'prosječna', a iznad drugog 'prekrasna'. Natpisi su postavljeni u San Franciscu, Shanghaju, Delhiju, Londonu i Sao Paulo.

Žene moraju izabrati kroz koji ulaz će ući u zgradu. Velika većina ulazi kroz vrata iznad kojih piše 'prosječna'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najnovija reklama poručuje #choosebeutiful, a dio je kampanje 'Real Beauty', koju Dove promovira više od desetljeća.

Ipak, neke su ušle i na ulaz iznad kojeg piše 'prekrasna'. Pogledajte video na koji garantirano nećete ostati ravnodušni! https://www.youtube.com/embed/7DdM-4siaQw

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo