Zaboravite nametnute standarde ljepote / Reklama koja je podignula prašinu: imaju li žene pravo hodati dlakave i čačkati zube u javnosti?

Mnogi su ostali šokirani novom reklamom poznatog modnog brenda u kojoj se veliča ženska različitost

28.9.2016.
18:29
VOYO logo

Neobrijane dlake strše iz vaših pazuha? Ne brinite, to više, čini se, i nije neki problem jer nova reklama H&M-a, jednog od najutjecajnih modnih brendova, veliča različitost, ženu koja se ne uklapa u nametnute standarde ljepote, veliča ženu u cijeloj svojoj prirodnoj ljepoti. 

U domu Mihićevih taj se dlakavi scenarij nebi mogao odigrati. Lana smatra da dlake na tijelu žene nikako ne mogu biti trend. "Ja volim to, to je dio moje rutine i volim se održavati urednom", kaže Lana Mihić. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Radijski i televizijski voditelj Daniel Bilić i Lana slažu se u jednom - nestvarne žene koje vrište s naslovnica svih modnih časopisa loš su uzor 'normalnim' ženama. Zato ovaj novi pristup prema ženama i njihovim tijelima svakako podržavaju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Skužio sam da je dosta ljudi podijeljeno oko toga ali i dalje mi nije jasno gdje je tu nastao problem", kaže Bilić. 

Možda u trenutku kada se u seksi donjem rublju kroz kadar prošetala debela žena ili kada je s ponosom svoje dlakave pazuhe pokazala žena koja voli natural look. A takve su, znate i sami, svuda oko nas. Idealno, svjesni smo, postoji samo u časopisima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Imam iskustvo s jednom ženom koja isto tako nije brijala ni noge ni pazuhe. Pa kad sam ju pitala pa dobro kako to, veli ona, ma nemoj me ništa pitati, neda mi muž on to voli i šta da radim. To je samo još jedan pokazatelj da zaista postoje svakakvi ljudi i da ne volimo svi isto", kaže Lana. 

Zato ne gasite svjetlo pred samima sobom - dopustite da upravo vi budete mjerilo ljepote, a ne loše kopije nedostižnih modnih ideala. Taj trbuščić koji možda sad skivate, vjerujte, nije ono zbog čega će vas netko voljeti manje. A stražnjica koja je odavno prešla mjeru idealnih 90 cm žudi za seksi čipkom koja će i vama vratiti ono, često zbog modne industrije, davno izgubljeno samopouzdanje! 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo