Upravo tako funkcionira Kolektiva. Njihova ideja zove se "kupovna moć mase" i funkcionira tako da okupljajući ljude koji žele, vole i trebaju istu uslugu stvore grupu koja je dovoljno velika da se kvalificira za popust kod bilo kojeg ponuđača usluga ili prozivoda.
Za krajnjeg potrošača to znači da sa svega nekoliko klikova i kreditnom karticom može doći do onoga što želi, po 50% do 90% manjim cijenama od onih koje plaćaju oni koji za Kolektivu još nisu čuli. No, Kolektiva nije ekskluzivni klub za odabrane. Njeno je funkcioniranje upravo suprotno elitizmu. Što je više korisnika, to je veća mogućnost da će ponuda uspjeti, te da će se moći isposlovati još manje cijene.
U vrijeme smanjene kupovne moći, Kolektiva nudi ono što drugi ne mogu – smanjenje cijene potrošačima, a poslovnim partnerima alternativni pristup oglašavanju, bez rizika. Kako to funkcionira? Preko interneta, zamislite.
Sve poznate, obitelj i kolege s posla možete obavijestiti preko socijalnih mreža, kao što su Facebook ili Twitter. Oni ostave svoju email adresu na Kolektiva.hr websiteu i od tog dana svako jutro u svoj inbox prime novu, nevjerojatnu ponudu.
Poanta nije ni u novcu. Ono što kolektiva zapravo želi postići je približiti sadržaje potrošačima kroz prihvatljivije cijene, ali i podržati lokalne poduzetnike dajući im izravni kanal komunikacije s korisnicima putem kolektiva.hr weba. To je kao da imate knjigu dojmova, koju će ljudi rado ispuniti, čime dobivate izravno mjerljivu procjenu kvalitete vaše usluge i ponude. S marketinške strane, za lokalne poduzetnike Kolektiva je dragocjeni kanal komunikacije i lako stečena reputacija.
Ono što je jako važno, sigurnost plaćanja putem Kolektive.hr je u potpunosti zajamčena i sve transakcije se provode putem T-Com Payway-a i enkriptirane su SSL-om koji omogućava sigurnu komunikaciju na internetu.
Ideja je hvale vrijedna. Lokalni poduzetnici dobiju novu klijentelu, korisnici steknu nova, različita i zabavna iskustva, a Kolektiva ide dalje, jer je za sad moguća samo u Zagrebu, ali su u planu Osijek, Split i Rijeka.
U prvom tjednu Kolektiva je svojim članovima i svim zainteresiranima ( jer ne morate biti član da kupite ponudu ) otvorila vrata mediteranskog restorana Vapiano, odvela ih je na aromaterapijske masaže u wellness centar Essentia Vitae, izbrisala im je bore mikrodermnom abrazijom, ali ih odvela i na tečaj brzog pamćenja u InfoKatedru.
Duhoviti i zabavni tekstovi, u kojima se ozbiljnim stvarima pristupa na neozbiljan način, osnova su duha Kolektive. "Želja nam je da ljudi isprobaju nove stvari, koje im do sada nisu padale na pamet", rekla je direktorica Martina Usmiani. "Ponude su napravljene tako da se u njima najbolje uživa u društvu male grupe prijatelja, jer znamo da je uvijek sve ljepše u društvu. Ako se naši korisnici dobro zabave na nekom mjestu zasigurno će proširit dobar glas, a takav PR ne mogu platiti nikakvi novci". Ponosni roditelji Kolektive su dvoje mladih poduzetnika Martina Usmiani i Jeffrey Treichel, ljudi s velikim iskustvom u prodaji i marketingu ( Jeff je bio brand manager u Nestlé Adriaticu i Dukatu, a Martina je osnivač Malog Mrava, prvog hrvatskog on line rock and roll butika za bebe i malu djecu ).
Razmišljajući o tome što ljudima treba u vrijeme krize, pronašli su Kolektivu i mi smo im za to zahvalni. Sada napokon svi mogu ići jesti u restorane ili se srediti kod kozmetičarke bez osjećaja krivnje, jer s Kolektivom je sve jeftinije.
Sponzorirani članak