arti-201104230147006Tvrtka Louis Vuitton procijenjena je na čak 24,3 milijarde dolara, čime se praktički vratila na vrijednost prije recesije. U tome im je, kažu u agenciji, znatno pomogla procjena kako se trebaju fokusirati na azijsko tržište, gladno luksuza i sve veće platežne moći, a sigurno nisu odmogle fantastične kolekcije Marca Jacobsa, njihova glavnog dizajnera.
Slijede Hermès i Gucci, a po prvi se put u top 10 našao Burberry, objavila je jedna financijska agencija, napominjući kako se čini da je kriza u modnom svijetu konačno prevladana. Sudeći prema tome koliko Louis Vuitton 'teži', čini se kako je honorar od deset milijuna dolara, koliko su dali Angelini Jolie da im postane zaštitno lice, za njih prava sitnica.
Pogledajte rang ljestvicu najluksuznijih brendova današnjice i koliko vrijede:
1. Louis Vuitton - 24,3 milijarde dolara (porast 23% u odnosu na godinu ranije)
2. Hermès - 11,9 milijardi dolara (porast 41%)
3. Gucci - 7,4 milijardi dolara (pad 2%)
4. Chanel - 6,8 milijardi dolara (porast 23%)
5. Cartier - 5,3 milijardi dolara (porast 34%)
6. Rolex - 5,2 milijardi dolara (porast 11%)
7. Hennessy - 4,9 milijarde dolara (pad 7%)
8. Moët & Chandon - 4,5 milijarde dolara (porast 7%)
9. Fendi - 3,4 milijarde dolara (porast 7%)
10. Burberry - prvi put na listi, porast vrijednosti za 86%
Vezani članci:
arti-201105050019006 arti-201104230147006