U sklopu projekta Proizvod godine, kojeg je treću godinu za redom organizirao najposjećeniji hrvatski ženski portal www.zena.hr, u hotelu Esplanade je održana svečana dodjela nagrada koja je pripala najpopularnijim proizvodima u Hrvatskoj prema sudu čitateljica www.zena.hr, vodećeg lifestyle online izdanja u ciljnoj skupini žene, na području Hrvatske i regije.
U konkurenciji čak 490 nominiranih proizvoda iz segmenta roba široke potrošnje, glasanju se odazvalo gotovo trideset i pet tisuća čitatelja portala Zena.hr. U glasanju koje je trajalo od 14.09. - 30.11. čitatelji su odabrali najpopularnije proizvode u 20 kategorija:
Hrana: DUKATOS NARANČA CIMET
Konditorski proizvodi: KRAŠ DOMAĆICA TAMNA
Piće: JANA VODA S PORUKOM PAULA COELHA
Zdrava hrana: ELVITA ŽITARICE I ČOKOLADA
Dekorativa lice: VICHY TEINT IDEAL TEKUĆI PUDER
Dekorativa usne: AVON HIDROKOLOR ABSOLUTE RUŽ
Dekorativa oči: MAYBELLINE COLOSSAL GO EXTREME MASKARA
Dekorativa nokti: MAX FACTOR EFFECT MINI LAK ZA NOKTE
Njega kose: AVON HRANJIVI SERUM ZA VRHOVE
Njega lica: NIVEA Q10 ENERGY DNEVNA KREMA
Njega tijela: NIVEA IN SHOWER COCOA MLIJEKO
Muška kozmetika: AXE ANARCHY GEL ZA TUŠIRANJE
Parfemi: LANCÔME LA VIE EST BELLE
Higijenski proizvodi: LIBRESSE ULTRA NORMAL DUO
Zdravlje:
AQUA MARIS REFRESH
Kućanski
aparati:
ELECTROLUX KUHINJSKI ASSISTENT EKM4200
Kućanstvo: ARIEL 3U1 POWER KAPSULE
Dječja hrana: LINO ČOKO DRINK
Dječja kozmetika i higijena: VIOLETA BABY VLAŽNE MARAMICE
Potrošačka elektronika: HTC ONE
(M8)
Prema riječima Petre Novosel Balaško, glavne
urednice portala www.zena.hr,
Izbor za proizvode godine bilježi snažan porast interesa i
brendova i posjetitelja stranice:
"Naši čitatelji vjeruju preporukama portala i njegovih čitatelja. S obzirom da su većinom žene te koje donose odluke o kupnji proizvoda široke potrošnje, interes i brendova i posjetitelja portala je sve veći iz godine u godinu. U sklopu izbora za Proizvod godine nedavno smo proveli istraživanje o kupovnim navikama Hrvatica. Ono je pokazalo da Hrvatice uživaju u kupovini te da nerijetko u trgovinama provode i do nekoliko sati na tjedan. Žene u Hrvatskoj primjećuju reklamne kampanje i vole isprobavati novitete na tržištu, često kupuju impulzivno, a internet prednjači kao medij putem kojeg se informiraju o proizvodima", izjavila je Petra Novosel Balaško.
U sklopu dodjele nagrada najpopulanijim proizvodima održana je i humanitarna akcija za Autonomnu Žensku kuću Zagreb koja brine o visoko traumatiziranim ženama i njihovoj djeci, a u koju se uključilo deset hrvatskih dizajnera: Lei Lou byAleksandra Dojčinović, A'MARIE, Boudoir, Ivica Skoko, Xenia design, Hippy Garden, Alduk, eNVy room, Zigman i Charlie design.
"Zahvaljujem portalu Žena.hr i svim hrvatskim dizajnerima koji su
nas podržali plemenitim odricanjem od sredstava ostvarenih u
prodaji dizajnerskih haljina. Na Međunarodni dan ljudskih prava
želim podsjetiti na potrebu nastavka rada skloništa i
savjetovališta za visoko traumatizirane žene i njihovu djecu.
Najbolja opcija za pomoć radu Autonomne ženske kuće Zagreb jest
davanje malih iznosa mjesečnih donacija putem trajnog naloga
AŽKZ-a. Podsjećam sve potencijalne donatorice i donatore da
uplate donacija do 2% godišnjih prihoda omogućuju umanjivanje
porezne osnovice", izjavila je Neva
Tölle, iz udruge Autonomna ženska kuća.
Jedan od dizajnera koji se uključio u humanitarnu akciju portala
Žena.hr je i Ivan Alduk.
"Pružam svoju podršku svakoj borbi protiv nasilja, bez obzira u
kakvom obliku ono dolazi. Pozdravljam inicijativu stranice
Žena.hr i nadam se da će prikupljeni prihod od prodaje
dizajnerskih haljina biti dostatan da olakšamo uvjete u kojima
borave visokotraumatizirane žene i njihova djeca. Uvijek je lakše
pružiti pomoć nego je primiti, stoga ovim putem pozivam sve da
čine dobra djela, i uoči i nakon blagdana", izjavio je
dizajner Ivan Alduk čija je haljina izazvala
veliki interes okupljenih.
Vijesti i sadržaje portala Zena.hr pratite i putem:
Internetske stranice: www.zena.hr te Facebook stranice:
https://www.facebook.com/www.zena.hr