Prijeje stvar prestiža bila imati markiranu torbu, osobito Louis Vuitton, i to u mjeri da su diljem svijeta nicale lažne torbe s prepoznatljivim znakom.
Njihovi financijski izvještaju za 2014. godinu bilježe pad prihoda te se cijela industrija diže na noge.
Ipak, danas mlađe bogatašice isticanje brenda smatraju 'jeftinim' te se odlučuju za manje skupocjene (iako su i dalje dosta skupe).
Više ne prevladava toliko natjecanje u tome tko si može priuštiti Louis Vuitton, Gucci i Pradu, a osobni ukus i individualnost dolaze u prvi plan.
Neki smatraju da je do preokreta došlo zbog sve većeg raskoraka između bogatih i siromašnih pa se isticanje skupocjenosti može činiti pretjeranim.
Prije je svatko s nekim 'imenom' u New Yorku ili Šangaju želio nositi torbu vrijednu 5.500 dolara i svileni šal od 695 dolara, no danas je ta priča dobila potpuno drugačiji oblik.
Ipak, je li moguće da će svijest o siromaštvu i gladi u svijetu dovesti do manje prodaje skupih torbica?