arti-201002110461006 Nakon premijernog predstavljanja u Hrvatskoj, originalna kreativna rješenja Jurja Zigmana, ELFSA i Boudoira šalju se u sjedište tvrtke Beiersdorf u Hamburg na razmatranje o mogućoj proizvodnji limitirane edicije.
Kreirajući idejno rješenje za Nivea kremu, Boudoir polazi od baze koristeći prepoznatljive NIVEA boje, stvarajući novi vizual sa pomakom od originala ne većim od trenutne iluzije, dopadan na prvi pogled, za kojim bi svatko rado posegnuo. Boudoir aplicira morfološke oblike, lice žene koja polako izranja iz vode, lebdi oslobođena svega, te pronalazi savršeno bestežinsko stanje.
Juraj Zigman je na već "kultnom NIVEA dizajnu" kroz svoju grafiku želio naglasiti sve ono što predstavlja žena koja koristi NIVEA kremu - ženstvenost, putenost, senzualnost, upravo kao i žena koja nosi Zigmana. "Jako mi se svidjela ideja da svojom grafikom oslikam poklopac NIVEA kreme, a i kolekcija koju ću predstaviti na NCAP-u je baš takva - putena, svježa, energična i strastvena" - objasnio je Zigman.
Vječna plava boja NIVEA kreme kao njezin zaštitni znak i prepoznatljive zvjezdice poslužili su ELFSIMA kao glavna inspiracija prilikom dizajniranja ove kreme. NIVEA kremi, omiljenoj kremi svih generacija, dali su pečat veselog i šarenog identiteta po kojem su oni i njihove kolekcije uvijek prepoznati. Također, ELFSI su se referirali na "životni cirkus" koji nas svakodnevno okružuje problemima, pa su sam vizualni predložak zamislili kao i "više nego optimističan i stvoren je da bi uveseljavao ljude, baš kao i NIVEA krema. Šareno, veselo, razigrano...
Prethodni članci:
arti-201003090411006 arti-201003080795006 arti-201003160358006