pozitivan odnos prema tijelu /

Najseksi je kada se osjećaš ugodno u vlastoj koži: kampanja koja je angažirala 'stvarne' muškarce

Image
Foto: Aerie

Najnovija kampanja modne kuće Aerie želi poručiti kako je seklsi kada se osjećaš ugodno u svojoj koži, pa su za nju angažirani muškarci različitih proporcija i stilova

28.3.2016.
15:10
Aerie
VOYO logo

Nakon što je modna marka Aerie dobila mnoge pohvale jer je odbila retuširati modele u svojim reklamnim kampanjama i jer ne angažira samo 'mršavice', sada je ponovno oduševila javnost.

Naime, ovaj put su za liniju donjeg rublja i kupaćih kostima angažirali takozvane stvarne ljude s takozvanim stvarnim proporcijama. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

{"RELATED":1871599

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za najnoviju kolekciju muškog donjeg rublja izabrali su četiri muškarca različitih tjelesnih oblika kako bi poručili da su sva tijela lijepa. Aerie je time poslao poruku o važnosti prihvaćanju samih sebe, svojih nedostataka i osjećanju ugode u vlastitom tijelu.

"Pravi ti si seksi", poruka je ove hvale vrijedne kampanje koja poručuje da je najvažnije da se osjećaš sretno sam ili sama sa sobom, bez obzira imao/la nekoliko kilograma viška ili manjka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovu kampanju je predstavila Iskra Lawrence, koja je već prije sudjelovala u Aerie kampanjama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Aerie se nada kako na ovaj način promovira pozitivan odnos prema tijelu, bez obzira na rod. Kampanja se temelji na širenju samopuzdanja i pozitivne energije", obrazlažu.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo