Hrvatska dizajnerica Kristina Burja, vlasnica brenda Krie Design, predstavila je novu kolekciju u Rimu. UN promiče održivi razvoj u modnoj industriji kako se ne bi zagađivala priroda, izrabljivabljivali maloljetnici u proizvodnji odjeće te kako masovna izrada odjeće ne bi utjecala na onečišćenje okoliša. Na reviji koja je održana u Augustovom forumu, inače zatvorenom za javnost, predstavljeni su modeli u crnoj i zelenoj boji. Nosile su se zakovice, odjevni komadi monumentalnog stila i čipkasta elegancija. Burja dizajnira haljine, traperice, omiljene kožne hlače, sakoe, kapute, kaftane, prepoznatljive torbice (najčešće s resicama).
Simpatična dizajnerica koristi zemljane tonove ili zagasite nijanse jer žarki tekstil prilikom bojanja odlazi u zemlju i pritom loše djeluje na tlo i vodu. Kristinu rastužuju činjenice o zataškavanju indijske, kineske proizvodnje gdje krojači rade nedopustiv broj sati kako bi se roba plasirala dalje. U područjima gdje su “šivačke zone” čitava sela snose velike posljedice zbog onečišćenja atmosfere. Njihova loša kvaliteta života nauštreb masovne proizvodnje i iscrpljivanja materijala iz prirode nije dugoročno rješenje.
Kristina Burja kaže kako se u inozemstvu više brige posvećuje autentičnosti, razvoju osobnog stila i modnog izričaja. Kod nas ljudi vole velike brendove, žele imati ono što je masovno predstavljeno i inspirirani su reklamama velikih svjetskih brendova. Kristina stranim građanima Hrvatsku predstavlja kao zemlju širokih resursa, plodnog tla i prekrasne jadranske obale. Ona je saveznik u prenošenju ljepote hrvatskog pletera koji dominira na kožnim jaknama. Strance priča o pleteru, koja seže daleko u povijest posebno zaintrigira. Ponosna je na zemlju u kojoj živi. “Imamo bogatstvo vode, zemlje, resursa koje bismo trebali cijeniti i koristiti za sebe, a prirodi vraćati mjerom u kojoj je razgradivost, pažnja i briga za život onih koji će sutra doći, na prvom mjestu.”
Najveća prodaja dostigne se ljeti kada su butici na obali prepuni stranih turista koji čeznu za inovativnošću modela, pričom koja stoji iza svakog kroja i zadivljenošću koncepta koji odlikuje Krie design. Kristina je svoju ljubav prema odjeći učinila poslovnim pothvatom, no ono što ju svakoga dana iznova pokreće je zadovoljstvo kupaca, njihovi pozitivni komentari I privrženost koju gaje nakon što uoče njezin smisao za lijepo. Mnoge poznate dame rado nose odjeću s Krie Design potpisom. Pjevačica Indira Levak voli Kristinine kreacije kao i Marijana Batinić, Sonja Kovač, Lejla Filipović, Ivana Šundov, Ana Begić, Maja Bajamić…
Showroom u Jablanskoj odiše vizualnom jednostavnoću, logom na zidu kojeg je sama nacrtala i njezinim smiješkom, pristupačnošću kojim kupovinu učini još zanimljivijom. Rado pomaže zainteresiranima prilikom odabira. Unaprjeđuje objave na društvenim mrežama, uspostavlja komunikaciju s mlađim i starijim generacijama. Čak je osmislila traperice za mame i kćeri koje svima stoje kao salivene. Hlača ima u svim varijantama: od podrapanih, sa zakovicama, do onih ozbiljnijeg karaktera.
Kristina govori da se u Hrvatskoj najbolje prodaju haljine jer si žene žele za svečanu prigodu priuštiti interesantne kreacije. “U Americi je slika drugačija. Podjednak je interes i za statement komadima koji se nose u dnevnim kombinacijama.
Kombinirati se mogu sportske i
elegantne stvari, cipele u jednoj boji, a
torbica u drugoj. Cilj je biti odvažan, dobro se osjećati u
svojoj koži i pokazati novitet kojim dokazuješ da se znaš dobro
urediti bez konvencionalnih standarda koje ti nameću svjetski
dizajneri, a njih potom kopiraju robne kuće izbacujući buduće
bestsellere.
“Biti dobar prema okolišu znači voljeti sebe, poštovati
druge i ne dopustiti da odjeća bude razlog za nehumanost koja
rezultira poražavajućim statistikama za čovječnost”,
poručuje Kristina za kraj.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!