Kako vas prodavači šminke navlače na kupnju

Volite li šminku onda ste osjetili magnetizam kojim kupce privlače parfumerije i odjeli za šminku. Sve te lijepe kutijice i bočice već su dovoljno velik mamac.

8.6.2011.
14:50
VOYO logo

Pogledajte što su za Shine.com rekle prodavačice s odjela za kozmetiku.

arti-201104110502006Izmišljaju podatke Prodavači su prije svega obučeni za prodaju, ne za stručno objašnjavanje sastojka. U boljim parfumerijama dobiju neke općenite informacije, no i to usvoje tek nakon par mjeseci rada. Početnici posebno izmišljaju informacije. 'Rekla bih da većina savjetnika u parfumerijama zna o proizvodima tek nešto malo više od prosječne žene. Oni koji ubiru najveći postotak na prodaji nisu stručnjaci za ljepotu već dobri trgovci,' objasnila je jedna prodavačica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pretvaraju se da su više od onog što jesu Ponekad prodavači više sliče liječnicima. Imaju bijele laboratorijske kute, ponekad i posebnu opremu, njihov pult je sterilno čist ili koriste neobičan rječnik. 'Međutim, mi nismo stručnjaci za kožu ili ljepotu. Da jesmo, ne bismo radili u parfumeriji,' objasnila je jedna prodavačica.

Koriste vašu nesigurnost Osjećate li se posebno kad vam prodavačica kaže da imate dobru kožu ili da ste lijepi? U većini slučajeva oni dijele komplimente svima. 'Obično se ljudi nakon komplimenta otvore i kažu što žele,' kaže jedna šminkerica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bacili su posvuda Besplatno šminkanje omogućuje da se na testerima i kistovima razmnožavaju bakterije, a u parfumerijama ih koriste za sve koji žele besplatno šminkanje. Nikad ne koristite četkicu koja nije vaša. No ni četkice i kistovi nisu tako loši koliko sami proizvodi. Ljudi vole staviti prljave prste na tester. Nevjerojatno je da žene uđu u trgovinu, uzmu ruž i stave ga direktno na usta. Ljudi uopće ne razmišljaju o bakterijama.

Procjenjuju vas po proizvodima koje koristite Dok pričate s prodavačicom ona će vas pitati koje proizvode trenutno koristite. Odgovor će im pomoći da odrede koliko biste novaca mogli potrošiti i koliko bi vremena trebali provesti s vama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ogovaraju vas Kad izađete iz trgovine prodavači vas neće zaboraviti. 'Ako nam dođe posebno neobična osoba, smijemo joj se tjednima. Ja sam znala prepričavati čudne anegdote s kupcima i svojima za večerom. Imate jako neobične ljude i oni su nam ponekad jedina zabava tijekom radnog dana,' rekla je jedna bivša šminkerica.

Vezani članci:

arti-201008110184006 arti-201007260325006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo