mreže i konzumerizam /

Kako nas Facebook tjera na kupnju nove odjeće?

Image

Studija je otkrila da prosječna žena smatra da 36 posto njene odjeće nije nosivo, a 15 posto odjeće zapravo nikada nije ni odjeveno.

28.9.2013.
12:56
VOYO logo

Društvene mreže te svakodnevno objavljivanje vlastitih fotografija na istima potiču konzumerizam.

Naime, prema posljednjoj akneti, koju je provela kompanija Sharps Bedrooms, golema količina fotografija na Facebooku i Instagramu uzrokuje to da svoju gotovo novu odjeću proglasimo starom.

Prema toj anketi, žene u prosjeku posjeduju oko 107 odjevnih predmeta, ali gotovo svakodnevno možemo čuti izjave popu 'nemam što odjenuti'.

Studija je otkrila da prosječna žena smatra da 36 posto njene odjeće nije nosivo, a 15 posto odjeće zapravo nikada nije ni odjeveno.

Također, 67 posto žena smatra traumatičnim kada moraju pronaći nešto što će nositi u posebnoj prilici, dok 64 posto njih kaže da uvijek kupe nešto novo.

Jedna od pet žena kaže kako se redovno svađa sa suprugom ili partnerom jer nema dovoljno odjeće. Njih 36 posto čak redovno kupuje odjeću, a zatim je sakriva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo