Društvene mreže te svakodnevno objavljivanje vlastitih
fotografija na istima potiču konzumerizam.
Naime, prema posljednjoj akneti, koju je provela kompanija
Sharps Bedrooms, golema količina
fotografija na Facebooku i
Instagramu uzrokuje to da svoju gotovo
novu odjeću proglasimo starom.
Prema toj anketi, žene u prosjeku posjeduju oko 107 odjevnih
predmeta, ali gotovo svakodnevno možemo čuti izjave popu 'nemam
što odjenuti'.
Studija je otkrila da prosječna žena smatra da 36 posto njene
odjeće nije nosivo, a 15 posto odjeće zapravo nikada nije ni
odjeveno.
Također, 67 posto žena smatra traumatičnim kada moraju pronaći
nešto što će nositi u posebnoj prilici, dok 64 posto njih kaže da
uvijek kupe nešto novo.
Jedna od pet žena kaže kako se redovno svađa sa suprugom ili
partnerom jer nema dovoljno odjeće. Njih 36 posto čak redovno
kupuje odjeću, a zatim je sakriva.
Studija je otkrila da prosječna žena smatra da 36 posto njene odjeće nije nosivo, a 15 posto odjeće zapravo nikada nije ni odjeveno.