Proučavali smo 'anđele' dok su šetali pistama, njihova su nas tijela naučila da volimo svoja, raspravljali smo o tome što je seksi, a što nije, te otkrili kako dvadeset slojeva šminke na guzi zaista čini čuda.
No, čini se kako je čak i Victoria's Secret, planetarno popularni brend donjeg rublja, čije revije nosi tek nekolicina pažljivo probranih manekenki, možda malo pretjerao što se tiče završne obrade fotografija koje se kasnije pojavljuju u katalozima i prestižnim modnim časopisima, a koje nakon toga vide milijuni žena.
Donosimo deset katastrofa u Photoshopu odjela za retuširanje ove modne kuće, a na vama je da uočite greške (vjerujemo da neće biti teško) te da sami pokušate dokučiti zašto nam modna industrija tako uporno pokušava podvaliti iskrivljene ideale ženske ljepote.
Prethodni članci:
arti-201006030320006 arti-201005250591006 arti-201005120830006 arti-201003030500006