Iako je kolekcija za proljeće/ljeto 2010. uglavnom pobrala pozitivne kritike, reklamna kampanja potpuni je promašaj. Na njoj se pojavljuju modeli Isabeli Fontana i Carolyn Murphy, koje su za ovu priliku pretvorene u nimalo ugodnu verziju 'zagorene' Donatelle Versace.
Naime, djevojke su pred objektivom modnog fotografa Stevena Meisela prikazane kao prekvarcane fashionistice u stilu sedamdesetih, a aludiralo se na St. Tropez kada su se na plaži odreda 'pržile' sve iole poznate osobe.
Ipak, pokušaj prisjećanja na to razdoblje nije uspio. Osim što su djevojke neuspješno pokušali prikazati s brončanim tenom, cijela je stvar dodatno upropaštena pretjeranim korištenjem Photoshopa.
Prethodni članci:
arti-201001130482006 arti-201001050607006 arti-200912040245006 arti-200910230236006 arti-200911090182006