ljepota je stav /

Drugačiji pristup modi: Seksipil nema rok trajanja

Image
Foto: American Apparel

Modna kuća American Apparel u zadnje vrijeme izaziva dosta kontroverzi u modnom svijetu. Nakon što su lutkama u izlozima stavili stidne dlačice, ovaj put su angažirali 62-godišnjakinju za novu liniju donjeg rublja.

5.2.2014.
9:51
American Apparel
VOYO logo

Dok modna industrija i mediji neprestano nameću ideale mladosti i ljepote, modna kuća American Apparel odlučila se na sasvim drugačiji pristup.

Naime, oni su angažirali 62-godišnju Jacky O’Shaughnessy za svoju novu liniju donjeg rublja.

Njezine fotografije u čipkastom grudnjaku i gaćicama objavili su na društvenim mrežama uz slogan 'seksepil nema rok trajanja'.

Reakcije su bile i više nego pozitivne. Društvo opsjednuto mladošću i nerealnim standardima ljepote ovaj put se nije zgrozilo nad borama i smežuranom kožom. Štoviše, komentari su se uglavnom svodili na to da podržavaju integraciju starijih osoba u modu te da je inspirirajuće što se modna kuća odlučila suprostaviti normama ljepote.

American Apparel je nadavno digao mnogo prašine nakon što su lutkama u izlozima stavili stidne dlačice i 2014. godinu proglasili 'godinom mufa'. Osim toga, ova modna kuća poznata je po angažiranju modela svih boja, oblika i veličina. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
bomba
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo