Dok modna industrija i mediji neprestano nameću ideale mladosti i
ljepote, modna kuća American Apparel
odlučila se na sasvim drugačiji pristup.
Naime, oni su angažirali 62-godišnju Jacky
O’Shaughnessy za svoju novu liniju donjeg rublja.
Njezine fotografije u čipkastom grudnjaku i gaćicama objavili su
na društvenim mrežama uz slogan 'seksepil nema rok
trajanja'.
Reakcije su bile i više nego pozitivne. Društvo opsjednuto
mladošću i nerealnim standardima ljepote ovaj put se nije
zgrozilo nad borama i smežuranom kožom. Štoviše, komentari su se
uglavnom svodili na to da podržavaju integraciju starijih osoba u
modu te da je inspirirajuće što se modna kuća odlučila
suprostaviti normama ljepote.
American Apparel je nadavno digao mnogo prašine nakon što su lutkama u izlozima stavili stidne dlačice i 2014. godinu proglasili 'godinom mufa'. Osim toga, ova modna kuća poznata je po angažiranju modela svih boja, oblika i veličina.