ljepota je stav / Drugačiji pristup modi: Seksipil nema rok trajanja

Image
Foto: American Apparel

Modna kuća American Apparel u zadnje vrijeme izaziva dosta kontroverzi u modnom svijetu. Nakon što su lutkama u izlozima stavili stidne dlačice, ovaj put su angažirali 62-godišnjakinju za novu liniju donjeg rublja.

5.2.2014.
9:51
American Apparel
VOYO logo

Dok modna industrija i mediji neprestano nameću ideale mladosti i ljepote, modna kuća American Apparel odlučila se na sasvim drugačiji pristup.

Naime, oni su angažirali 62-godišnju Jacky O’Shaughnessy za svoju novu liniju donjeg rublja.

Njezine fotografije u čipkastom grudnjaku i gaćicama objavili su na društvenim mrežama uz slogan 'seksepil nema rok trajanja'.

Reakcije su bile i više nego pozitivne. Društvo opsjednuto mladošću i nerealnim standardima ljepote ovaj put se nije zgrozilo nad borama i smežuranom kožom. Štoviše, komentari su se uglavnom svodili na to da podržavaju integraciju starijih osoba u modu te da je inspirirajuće što se modna kuća odlučila suprostaviti normama ljepote.

American Apparel je nadavno digao mnogo prašine nakon što su lutkama u izlozima stavili stidne dlačice i 2014. godinu proglasili 'godinom mufa'. Osim toga, ova modna kuća poznata je po angažiranju modela svih boja, oblika i veličina. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo